וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשים בגדים באינטרנט? עלייה חדה בהיקף ההונאות ברשת

10.4.2020 / 0:30

עושים קניות באתרי האופנה המקוונים? האקרים אחריכם. חברת הסייבר PerimeterX חושפת עלייה חסרת תקדים בהיקף ניסיונות ההונאה סביב אתרי האופנה המקוונים. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, מאות מיליוני אנשים נמצאים בבתים, והאקרים מנצלים זאת. הפעם - אתרי האופנה

ASOS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בסרטון: הסבר על אתר האופנה הבריטי ASOS.

"עלייה בתקיפות אונליין על אתרי אופנה עלו משמעותית, בכ-170% בתעבורה הזדונית", כך מדווחת חברת הסייבר PerimeterX. מאות מיליוני אנשים נמצאים בבתים, ובמקביל להונאות וניסיונות לגניבת פרטי אשראי על ידי התחזות לשירותי הסטרימינג דוגמת נטפליקס וספוטיפיי, נראה כי כעת ישנה עלייה משמעותית בהונאות סביב אתרי האופנה. "אחרי ההתאקלמות הראשונית לתנאים החדשים וההנחיות לבידוד מרחוק, האנשים חזרו לקנייה באונליין, בתמיכה מהאתרים שיצאו במבצעים על מנת לעודד את הסחר", סיפר לוואלה! TECH, אמיר שקד, מנהל מרכז מחקר ופיתוח PerimeterX.

"לא הופתענו לגלות שיש עלייה בתקיפות מקוונת על אותם אתרי אופנה עלו, אך הופתענו מהעלייה המשמעותית", אמר שקד. בחברה מסבירים כי העלייה היא יחסית לחודש פברואר שהיה חודש רגיל באופן יחסי. "עכשיו יש תמריץ גדול יותר, כי נפתחים יותר חשבונות באתרי אופנה, וכאן יש יכולת ויותר הזדמנויות לניסיונות לפרוץ. ברגע שיש גישה וסיסמה לאתר אחד - סביר להניח כי רוב המשתמשים יעשו שימוש באותה הסיסמה, ולכן ניתן להשתמש בהם לאתרים נוספים", אמר שקד, והוסיף: "כשבוחנים את הנתונים, ניסיונות הפריצה עלו בנקודות קיצון אפילו פי 5 יותר מביום רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully