וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תאפשר לכם לנסות אפליקציות מבלי להתקין אותן

12.4.2020 / 12:00

בעוד כחודשיים, אפל תערוך את אירוע המפתחים שלה (WWDC), המתקיים מדי שנה, בו היא צפויה לחשוף את גרסת ה-iOS החדשה לאייפון. על פי הדיווחים, הגרסה החדשה תאפשר למשתמשים לנסות אפליקציות חדשות, גם בלי להתקין אותן באופן מלא על האייפון שלהם

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בוידאו: האייפון 11 פרו מקס

דיווחים טוענים כי אפל תאפשר לכם בקרוב לנסות אפליקציות מהחנות בלי להתקין אותן באופן מלא על האייפון שלכם. בעוד כחודשיים וכמדי שנה, אפל תקיים את אירוע המפתחים השנתי שלה (WWDC), כשהשנה הודיעה כי תקיים אותו בשידור חי בלבד בעקבות נגיף הקורונה. היצרנית האמריקנית צפויה לחשוף באירוע את גרסת ה-iOS החדשה למכשירי האייפון. וכמו תמיד, השמועות והדיווחים ברשת לא מפסיקים להגיע אודות התכונות החדשות, שצפויות להתווסף לממשק. כעת, אתר החדשות "9to5Mac", הנחשב לבין המוכרים ביותר בעולם המוצרים של אפל, הודיע כי הצליח להתנסות בגרסה מוקדמת של מערכת ההפעלה החדשה ומצא כמה תכונות חדשות ומעניינות.

התכונה הבולטת מבין כולן, כאמור, היא היכולת להתנסות באפליקציות חדשות מבלי הצורך להתקין אותן - והכל על ידי סריקת ברקוד עם מצלמת המכשיר. תכונת ה-"Clips" תאפשר למפתחים להציע למשתמשי האפליקציות הצצה לחוויית השימוש, גם מבלי להתקין את הגרסה המלאה על האייפון. בין היישומים שכבר החלו את הניסוי, על פי הדיווחים, ניתן למצוא את יוטיוב, OpenTable, Yelp וכמה נוספים. חשוב לציין שהתכונה זמינה כבר זמן מה במכשירי אנדרואיד רבים בשם "Instant Apps". למעשה, באנדרואיד, ניתן כבר עכשיו לחפש אפליקציות מסוימות בחנות ובלחיצת כפתור לטעון גרסה מוקטנת שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully