וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר לתבוע על הונאה?": הרשת מגיבה להצטרפות אורלי לוי אבקסיס לגוש הימין

אחרי שהתמודדה לכנסת במסגרת רשימת העבודה - גשר - מרצ, והודיעה על התפצלות כסיעה עצמאית, ח"כ אורלי לוי אבקסיס הצטרפה לגוש הימין, כשהמליצה לתת לנתניהו את המנדט להרכיב ממשלה. התגובות ברשת לא איחרו להגיע, ואספנו את הציוצים הטובים ביותר

בווידאו: הצהרה של עמיר פרץ (צילום: ניב אהרונסון(/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אסף דרורי

אחרי שהתפצלה מרשימת "העבודה - גשר - מרץ" ועוררה תגובות רבות ובעיקר כועסות ברשתות החברתיות, ח"כ אורלי לוי אבקסיס הצטרפה היום (ראשון) לגוש הימין. "יש לתת לנתניהו את המנדט להרכיב ממשלה", אמרה אבקסיס, תוך כדי שהוסיפה את עצמה למניין הממליצים עליו. קריאתה שלא להאריך לגנץ את המנדט - כפי שביקש יו"ר הכנסת אתמול באופן רשמי - מצטרפת לקריאות הליכוד ביממה האחרונה. "פנייתו של גנץ לנשיא המדינה להארכת המנדט היא הודאה בחוסר יכולתו להרכיב ממשלה. היא נועדה להרוויח זמן כאמצעי להפעלת לחץ במו"מ התקוע. לחץ שתכליתו לסחוט מן הצד שכנגד עוד ויתורים ועוד מוקדי כוח פוליטיים - זאת בנוסף לרוטציה ולייצוג הפריטטי המנוגדים לכל פרופורציה הגיונית במצב נורמלי", כתבה לוי-אבקסיס בעמוד הפייסבוק שלה.

לפני כחודש, לוי-אבקסיס הכחישה כי היא מנהלת מגעים בנושא כניסה לממשלה בראשות בנימין נתניהו. "מכל הידיעות שהיו - אין דובים ואין יער. אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כל שהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים". עוד לוי סירבה להמליץ על גנץ או על נתניהו בסבב ההתייעצויות אצל נשיא המדינה ראובן ריבלין, לאחר סבב הבחירות השלישי. אחד מנימוקיה: סירוב לתמוך בממשלה הנשענת על בל"ד והרשימה המשותפת. התגובות ברשת לא איחרו להגיע, ואספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully