וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגדירו את נעילת הפנים של הסמארטפון על מנת שתזהה אתכם עם מסכה

13.4.2020 / 9:12

נעילת הפנים בסמארטפון אמורה לספק שכבת הגנה גבוהה, אם כי פחות מזיהוי עם טביעת אצבע, אך לספק נוחות מירבית. כשמשרד הבריאות חייב את כולם לחבוש מסכות, התלונות כי נעילת הפנים לא עובדת לא איחרו להגיע. למרות זאת, יש פתרון וכך תוכלו להגדיר נעילת פנים - עם מסכה

צילום: דוברות משרד הבריאות, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

בעלי סמארטפון עם נעילת פנים? בטח כבר שמתם לב שהיא לא בדיוק עובדת עם המסכה. משתמשי אפל בכל רחבי העולם מתלוננים על כך. עם זאת, רבים אחרים פרסמו ברשת עשרות טריקים והתחכמויות קטנות, שאמורות לגרום למנגנון הנעילה המתוחכם לזהות את הפנים שלכם, בין אם אתם עם מסיכה ובין אם אינכם עם כזו. ביום שלישי האחרון, משרד הבריאות פרסם צו המחייב חבישת מסיכה לפנים במרחב הציבורי, זאת בשל התפשטות נגיף הקורונה. הצו של משרד הבריאות נכנס לתוקפו ביום ראשון בבוקר. "אדם לא יישב במקום שאינו מקום מגוריו ללא כיסוי הפה והאף באמצעות מסכה", נכתב בצו משרד הבריאות.

אחד מהחוקרים שניסו למצוא פתרון ברשת הצליח לגלות דרך פשוטה למדי ובעלת סיכויי הצלחה גבוהים, והיא עבדה גם עבורנו כשניסינו אותה. כל מה שצריך לעשות זה לאפס את הגדרות הנעילה בסמארטפון שלכם ולהפעיל את נעילת הפנים מחדש, כשתהליך הזיהוי הראשוני נעשה עם חצי מסכה בלבד. "מסכת פה-אף מקטינה מאוד את הסיכון להידבק ולהדביק. היא מונעת פליטת נתז טיפתי ומונעת מנתז טיפתי להגיע לפה ולאף", נכתב בהסבר של משרד הבריאות. לכן, בזמן שחשוב מאוד לחבוש מסכה, כך תוכלו גם לבטל את נעילת המכשיר מבלי להסיר אותה.

ביטול נעילה באייפון עם מסכה. TenCent Security, צילום מסך
הגדירו את נעילת הסמארטפון מחדש כשהמסכה מכסה רק חצי מהפנים/צילום מסך, TenCent Security

כך תגרמו לזיהוי הפנים לעבוד - גם עם מסכה

תחילה, היכנסו להגדרות והסירו את הנעילה הקיימת והפנים השמורות. לאחר מכן, לקחו מסכה חדשה (הסוג אינו משנה), קפלו אותה ל-2 וחברו צד אחד שלה בלבד לאוזן שלכם, כך שהיא מונחת על גבי הפנים שלכם בצורה שטוחה. שימו לב שהחלק העליון של המסכה מכסה את האף שלכם לפני שאתם מגדירים את הנעילה מחדש. לבסוף, היכנסו להגדרות שנית והפעילו מחדש את נעילת הפנים, הפעם כשהמסכה שלכם מכסה רק חצי מהפרצוף. לאחר שסיימתם לעקוב אחרי ההוראות, תוכלו להחזיר את המסכה למצבה המקורי ולפתוח את הסמארטפון שלכם ללא בעיה. חשוב לציין כי החוקרים טוענים שהפתרון יעבוד טוב יותר על מסכות כירורגיות ולעיתים עלול להיות מעט איטי אם אתם מחליפים מסכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully