וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלות ובמהירות: כך תעבירו קבצים בין מכשיר הסמסונג שלכם למחשב

14.4.2020 / 10:00

לאחר שהייתה קיימת שנים במכשירי אפל, גם סמסונג ומיקרוסופט משיקים תכונה חדשה שתאפשר העברת קבצים מהירה. התכונה זמינה כבר עכשיו בגרסה החדשה של ווינדוס ובאמצעות אפליקציה אחת בלבד, תוכלו להעתיק קבצים מהסמארטפון שלכם למחשב

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

העברת קבצים במהירות על בין המחשב לסמארטפון, עכשיו זמינה גם במכשירי סמסונג. למעשה, להעביר קבצים בין המחשב לנייד, עד כה, היה תהליך המצריך לחבר את כבל ה-USB או במקרים אחרים אף להעביר דרך המייל. עם זאת, סמסונג ומיקרוסופט חשפו אמש שיתוף פעולה חדש, שיאפשר להעביר קבצים במהירות ובקלות בין המכשירים השונים. בכך, הגרסה האחרונה של ווינדוס 10, תאפשר לכם לגרור תמונות, סרטונים ועוד, משולחן העבודה שלכם לסמארטפון במהירות שטרם נראתה כמותה עם מכשירי אנדרואיד. זאת, כמובן, דרך הרשת האלחוטית הביתית שמציעה חיבור מהיר בין המכשירים בבית, גם ללא קשר למהירות האינטרנט עצמה.

על פי אתר SamMobile, התכונה זמינה כבר עכשיו עבור משתמשי מכשירי הדגל של סמסונג ובקרוב תגיע גם למכשירים נוספים. עוד חשוב לציין שהתכונה החדשה מגיעה כחלק ממהלך מתמשך של מיקרוסופט להפוך את העבודה עם מכשירים ניידים ומחשבי ווינדוס לפשוטה יותר. מזה כמה חודשים, ווינדוס מאפשרת למשתמשיה לקבל התראות מהסמארטפון על גבי מסך המחשב ואפילו לענות לשיחות קוליות. אלו לא פעולות שלא התאפשרו בעבר דרך תוכנות או אפליקציות חיצוניות, אך בכוונת החברות להפוך את כולן לפשוטות בהרבה. ואם זה נשמע לכם מוכר, אז כן, אפל מציעה פיצ'רים דומים כבר שנים. כעת, הם סוף סוף מגיעים גם לעולם מכשירי האנדרואיד ווינדוס.

סמסונג גלקסי פולד. עמית לגו, מערכת וואלה!
הסמסונג גלקסי פולד/מערכת וואלה!, עמית לגו

כך תעשו זאת

תחילה, הורידו את אפליקציית "Your Phone" מחנות האפליקציות המובנית של ווינדוס 10. לאחר מכן הורידו את אפליקציית "Link to Windows" מחנות האפליקציות בסמארטפון סמסונג שלכם. לאחר שתפתחו את האפליקציות, תוכלו לראות את המכשירים שלכם על גבי המסך, בהינתן כמובן שהם מחוברים לאותה הרשת הביתית. כדי להעביר קבצים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לסמן אותם בסמארטפון ולשלוח אותם, או אחרת, לסמן אותם במחשב ולגרור אותם למשבצת המתאימה באפליקציית "Your Phone". חשוב להדגיש שנכון לכרגע, האפליקציה מאפשרת העברת קבצים עד לגודל של חצי גיגה ועד ל-100 קבצים בהעברה אחת, כשבתקווה, המגבלה הזו תוסר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully