וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-399 דולרים: אפל הכריזה על האייפון המוזל

15.4.2020 / 18:00

אפל עשתה סוף לשמועות והכריזה על האייפון SE המוזל, שיעלה 399 דולרים בלבד. הוא מגיע בעיצוב זהה לשל האייפון 8, אך עם מפרט פנימי שונה. בחודשים האחרונים הרשת התמלאה בשמועות אודות האייפון החדש, אך לצידן, היו גם שמועות כי ההשקה תדחה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה

צילום: אפל

הסוף לשמועות: אפל הכריזה היום (רביעי) על האייפון המוזל, שיעלה 399 דולרים לגרסת 64 גיגה. הוא חולק מפרט זהה לאייפון 8, כלומר מסך בגודל 4.7 אינץ', עם פאנל מסוג IPS וטכנולוגיית TrueTone המזהה את הסביבה ומתאימה את הגוון לפיה, ולצערנו, גם שוליים רחבים. בחלקו התחתון ניתן למצוא כפתור בית עם קורא טביעות אצבע. עם זאת, הוא יגיע עם מפרט עדכני יותר משל האייפון 8 והוא צפוי לעלות בישראל פחות מ-2,000 שקלים. למעשה, האייפון SE החדש מגיע עם מערך צילום טוב יותר ומעבד עוצמתי יותר משל האייפון 8, וכמובן, עם תג מחיר זול. הוא כולל את ערכת השבבים A13 Bionic, שזהה לשל האייפון 11 והאייפון 11 פרו.

בגב האייפון ניתן למצוא מצלמת 12 מגה פיקסל עם עדשה אחת, כשהמעבד המתקדם משדרג את יכולות הצילום בצורה משמעותית. כך לדוגמה, המצלמה מסוגלת להפיק תמונות HDR, מצב "עומק שדה" בו האובייקט המרכזי ממוקד והרקע מטושטש ואפילו צילום וידאו ברזולוציית 4K עם מייצב תמונה אופטי. אפל הוסיפה כי המצלמה תדע לזהות פנים ועומק בתמונה, באמצעות טכנולוגיית למידת מכונה. המצלמה הקדמית כוללת חיישן 7 מגה פיקסל, שגם הוא מסוגל לצלם תמונות "עומק שדה".

אייפון SE. אפל, אתר רשמי
האייפון החדש/אתר רשמי, אפל

חלקים רבים, לרבות המבנה של דגם ה-SE, זהים לשל האייפון שהושק לפני שנתיים. היצרנית ציינה כי גם חיי הסוללה זהים, אך לא ציינה קיבולת מדוייקת. עוד היא מסרה כי המבנה של האייפון 8 יעבוד ללא שום בעיה עם המפרט החדש. כמו כן, ציינה החברה כי עשתה שימוש בגודל מסך הזה, מאחר ומדובר בגודל פופולרי שאנשים רבים עדיין מחפשים בסמארטפון. ה-SE תומך גם בהטענה מהירה של עד 18 וואט (למרות שהוא מגיע עם מטען של 5 וואט בקופסה), הטענה אלחוטית, קישורית Wi-Fi 6 וקיבלות לשני כרטיסי סים, כשאחד מהם פיזי והשני "וירטואלי" (E-Sim).

בשעה שהחנויות של החברה בכל העולם סגורות (למעט סין), אפל בחרה להשיק את האייפון המוזל ללא אירוע וללא הודעה מוקדמת. מדובר בתזמון מאתגר ובעייתי, בעיצומה של מגפה עולמית. המשתמשים לא יקבלו את חווית הקנייה האמיתית, בה הם יכולים לבדוק ולבחון את המוצר לפני שהם רוכשים אותו. עם זאת, נראה כי מדובר באייפון יחסית אטרקטיבי, כשהוא עולה 400 דולרים בלבד ומציע מצלמה ומעבד מתקדמים, הזהים לאלו באייפונים היקרים. בשלב זה לא ברור מתי האייפון יושק בישראל, אך מחירו צפוי להיות הזול ביותר שניתן למצוא בחנויות.

בארצות הברית, האייפון יהיה זמין לרכישה מוקדמת החל מיום שישי ה-17 באפריל ויגיע אל הרוכשים הראשונים ב-24 באפריל. עוד מציעה אפל דגם עם נפח אחסון של 128 גיגה ב-449 דולרים ודגם בנפח אחסון של 256 גיגה ב-549 דולרים. בדומה לשאר האייפונים ומוצרי אפל שנמכרים בשנה האחרונה, גם ה-SE יגיע עם מנוי שנתי חינם לשירות הסטרימינג Apple TV Plus. הוא יהיה זמין בצבעים שחור, לבן ואדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully