וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון? ווטסאפ מתעדכנת והפעם עם שינוי לא צפוי

16.4.2020 / 11:00

אחרי שביצעה כמה שינויים כדי להילחם בנגיף הקורונה, הפעם ווטסאפ מבצעת שינוי לא צפוי באפליקציה ותסיר פונקציה אצל משתמשי האייפון. הסיבה במפתיע אינה קשורה להפצת הפייק ניוז, אלא לכך שהפונקציה לא עבדה בצורה תקינה וגרמה לקריסות רבות

עריכת וידאו:ניר חן

ווטסאפ עתידה לבצע שינוי לא צפוי למשתמשי האייפון שיקשה על המשתמשים לשתף תמונות, קישורים וקבצי מדיה נוספים עם המשתמשים. מוקדם יותר השנה ווטסאפ שחררה עדכון שמקל על המשתמשים לשתף קבצי מדיה, אפילו ללא פתיחת האפליקציה. ניתן לעשות זאת על ידי פתיחת קובץ המדיה, וברשימת האפליקציה שנפתחה פשוט ללחוץ על שיתוף באמצעות ווטסאפ, ואחר כך לבחור את איש הקשר. עם זאת, נראה כי האופציה שהתווספה בתחילת השנה ירדה בגרסת הבטא, שתשוחרר כגרסה רשמית במהלך הימים או השבועות הקרובים. הסיבה במפתיע אינה קשורה להפצת הפייק ניוז סביב נגיף הקורונה.

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

ווטסאפ הציגה בחודשים האחרונים מספר צעדים כדי להילחם בפייק ניוז אודות נגיף הקורונה. בין הצעדים, ניתן היה למצוא בדיקה מהירה של הודעות, הגבלת הודעות למשתמש אחד, ועוד. עם זאת, בעולם טוענים כי הצעד החדש אינו קשור לפעולות שבה ווטסאפ נוקטת, והסרת הפונקציה באה מכוונה להפוך את האפליקציה ליציבה יותר. למרות שמדובר בדרך נוחה לשתף קבצים, משתמשים רבים דיווחו כי האפליקציה קרסה כשהשתמשו בה. העדכון הקרוב עשוי להיות חריג, כשבמקום להוסיף פונקציות, בפייסבוק (הבעלים של ווטסאפ), יסירו פונקציות. עם זאת, מאחר ומדובר בפונקציה שרבים התלוננו עליה וגרמה לאפליקציה לקרוס, נראה כי מוטב כי היא תוסר מאשר תישאר ותעבוד בצורה חלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully