וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-1,999 שקלים: נחשף מחירו של האייפון SE בישראל

16.4.2020 / 16:39

האייפון המוזל של אפל קרוב מתמיד ויגיע במחיר אטרקטיבי: אחרי שהושק בארצות הברית, חברת דינמיקה חושפת כי האייפון המוזל ישווק בישראל במחיר של החל מ-1,999 שקלים. עם זאת, בשלב זה לא ברור מתי יגיע לישראל

צילום: אפל

אמש (רביעי) הציגה אפל את האייפון SE המוזל. ההכרזה התקיימה ללא אירוע חגיגי ואפילו ללא אירוע אינטרנטי, כשאפל עדכנה את האתר והציגה לראשונה את האייפון המוזל. האייפון יהיה זמין לרכישה בארצות הברית ומדינות נבחרות החל מה-24 באפריל. בשעה שלא ברור מתי יושק בישראל, היום (חמישי) דינמיקה חושפת כי תציע את האייפון החדש החל מ-1,999 שקלים לנפח 64 גיגה ו-2,199 שקלים לנפח 128 גיגה. "מדובר בבשורה של ממש, אייפון חדש החל מ- 2,000 שקלים. זהו רף מחיר חדש לאפל שטרם הכרנו. סוף כל סוף חובבי ה- iPhone יוכלו ליהנות ולהתחדש מכל הטוב שמציעה apple עם iPhone במחיר בר השגה", אמר אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה.

האייפון SE מגיע עם מארז זהה לשל האייפון 8, כלומר מסך בגודל 4.7 אינץ', עם פאנל מסוג IPS וטכנולוגיית TrueTone המתאימה את גווני המסך בהתאם לתאורת הסביבה. בחלקו התחתון ניתן למצוא כפתור בית עם קורא טביעות אצבע. עם זאת, מדובר בבשורה של ממש, כשהאייפון החדש יגיע עם חומרה דומה לשל האייפון 11 והאייפון 11 פרו. שניהם חולקים מעבד זהה, ואף מצלמה ראשית. כך שבפועל, הפשרות באות לידי ביטוי במסך ברזולוציה נמוכה יותר עם שוליים משמעותיים, ועיצוב זהה לשל האייפון 8. עוד האייפון המוזל יזכה לעדכוני תוכנה למשך מספר שנים, בזהה למדיניות עדכוני התוכנה של אפל.

אייפון SE. אפל, אתר רשמי
המחיר אטרקטיבי וכעת כל מה שנשאר לדעת זה מתי יגיע לישראל/אתר רשמי, אפל

בשעה שהחנויות של החברה בכל העולם סגורות (למעט סין), אפל בחרה להשיק את האייפון המוזל ללא אירוע וללא הודעה מוקדמת. מדובר בתזמון מאתגר ובעייתי, בעיצומה של מגפה עולמית. המשתמשים לא יקבלו את חווית הקנייה האמיתית, בה הם יכולים לבדוק ולבחון את המוצר לפני שהם רוכשים אותו. עוד יש לציין כי מדובר במחיר יחסית אטרקטיבי שגבוהה בכ-250 שקלים מהמחיר באירופה, כלומר כשמוסיפים את המע"מ בישראל המחיר מתקזז ואף עשוי להיות זול יותר. בשלב זה לא ברור מתי האייפון החדש יושק בישראל. מדינמיקה נמסר כי הוא ישווק בצבעים שחור ולבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully