וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההשקה בישראל: סמסונג חושפת פרטים על טלוויזיות ה-QLED 8K לשנת 2020

17.4.2020 / 12:25

מדגמים כמעט נטולי מסגרת ועד טכנולוגיית אודיו חדשה לחלוטין: לקראת ההשקה המתקרבת בישראל, היצרנית הקוריאנית סמסונג חושפת פרטים נוספים על סדרת טלוויזיות ה-QLED לשנת 2020. מתי הן יגיעו לישראל ומה הטכנולוגיות החדשות?

צילום: מייקי לוי

טלוויזיות ללא מסגרת: לקראת ההשקה המתקרבת של מסכי ה-QLED החדשים בישראל, ערכה סמסונג הבוקר (שישי) אירוע דיגיטלי לעיתונאים, בו חשפה פרטים נוספים על הטלוויזיות החדשות. את הסדרות הללו החברה הציגה כבר בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, CES, שהתקיימה בחודש ינואר האחרון בווגאס. בראש סדרת ה-8K QLED עומד הדגם "Q9T05S", שמגיע עם מסך "אינסופי", ללא שוליים כמעט, וביחס מסך - גוף של 99 אחוזים. המסך כולל מעבד בינה מלאכותית מתקדם, עם יכולות שדרוג התוכן הקיים לרזולוציית 8K, מכאלו נמוכות יותר. עוד הוא כולל את טכנולוגיית "תמונה אדפטיבית", המתאימה את המסך בהתאם לסביבה ולתוכן המוצג עליו. בדומה לדגמים הקודמים, גם המסך החדש יגיע עם מערכת ההפעלה Tizen ויתמוך ב-HDR10 פלוס. בסמסונג ישראל בישרו שהטלוויזיות יגיעו לישראל במהלך חודש יוני הקרוב.

כמו כן, אחרי ההשקה המקומית בקוריאה בשנה שעברה, סמסונג חשפה כי סדרת מסכי ה-Sero תגיע גם למדינות נוספות בהשקה בינלאומית. מדובר במסך מסתובב שלא נועד לסלון הממוצע, אלא בעיקר ליוצרי תוכן ומכורי אינסטגרם וטיקטוק. הוא משלב חיבור פשוט לסמארטפון, שמתבצע על ידי קישורית NFC, ומאפשר שיקוף הסמארטפון למסך בהצמדה אחת. המסך מגיע בגודל 43 אינץ' ורזולוציית 4K, ובלחיצת כפתור ניתן לסובב אותו על הציר ממצב אופקי למצב אנכי. נוסף על כך, סדרות ה-Serif והפריים, בגדלים החדשים, צפויים להגיע גם הם לישראל.

QLED-8K-Q950TS1 טלוויזיה סמסונג. סמסונג, אתר רשמי
טלוויזיית ה-8K החדשה/אתר רשמי, סמסונג

עוד השנה, דגמי הטלוויזיות של סמסונג כוללים את טכנולוגיית המעקב אחר אודיו. כך למעשה הטלוויזיה תזהה אובייקטים, ותדע להשמיע את האודיו לפי כיוון התזוזה שלהם. אם מדובר בספינה שמגיחה מחלקו התחתון של המסך, המשתמש יתחיל לשמוע את האודיו מגיע מלמטה, ולאחר מכן זז בהתאם לתזוזת אובייקט. הדבר מתאפשר הודות לפריסה רחבה של רמקולים בגוף הטלוויזיה, ומעבד בינה מלאכותית שמזהה את האובייקטים. את הטכנולוגיה סמסונג הציגה למספר מצומצם של עיתונאים במהלך ביקור בקוריאה שנערך בנובמבר בשנה שעברה. למרות הספקות הרבות, הטכנולוגיה הצליחה לספק חוויה יוצאת דופן ובעיקר חוויה יחודית, כזאת שטרם הייתה במסכי הטלוויזיה הביתיים. כאמור, כלל מסכי הטלוויזיה החדשים יעשו דרכם לשוק הישראלי לקראת סוף חודש יוני 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully