וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון הקרוב בווטסאפ: בדיוק מה שאנחנו צריכים ל"ימי הקורונה"

19.4.2020 / 8:25

מאות מיליוני אנשים נאלצים להסתגר בבית בעקבות התפשטות הנגיף, ופלטפורמות שיחות הוידאו רושמות זינוק של מאות אחוזים. ווטסאפ נותרה מאחור עם הגבלה של עד 4 אנשים בשיחה, אך לפי עדויות חדשות, נראה כי עדכון חדש יעלה את המגבלה בצורה משמעותית

צילום מסך

נגיף הקורונה אילץ מאות מיליוני אנשים להישאר בבית, ולשמור על ריחוק חברתי מאנשים אחרים. כתוצאה מכך, חלה עלייה משמעותית בשיחות וידאו ואפילו שיחות וידאו קבוצתיות. פלטפורמות כמו Google Duo הגבילו את מספר המשתתפים בשיחה בכ-50%. אחרי שנראה כי זום סומנה כפלטפורמה הדומיננטית לשיחות הוידאו, בפייסבוק עדיין לא מרימים ידיים, וצפויים לשחרר עדכון לווטסאפ שיאפשר שיחות אודיו וווידאו קבוצתיות של מעל המגבלה הנוכחית של 4 אנשים.

ווטסאפ לוגו. AP, AP
ווטסאפ/AP, AP

אחד מהיתרונות של זום ופלטפורמות אחרות כמו Google Duo, היא התמיכה בשיחות דרך ממשק אינטרנטי, מה שמאפשר קיום שיחות דרך המחשב, פונקציה שעדיין לא נראית באופק בווטסאפ. עם זאת, אתר WABetaInfo המדווח על עדכוני תוכנה לווטסאפ, עדכן כי בשורות הקוד של העדכון האחרון, התגלו סימנים לכך שווטסאפ תתמוך במספר גדול יותר של משתתפים בשיחות וידאו ואודיו קבוצתיות. בשלב זה לא ברור מהו המספר, אך נראה כי העדכון ישוחרר בשבועות, אם לא בימים הקרובים. עם זאת, הדגישו כי העדכון למספר המשתתפים בשיחה יהיה זמין רק אם כל המשתמשים יעדכנו את ווטסאפ.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully