וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפונים, אוזניות ומחשבים: אלו המכשירים שאפל צפויה לחשוף בשנת 2020

20.4.2020 / 9:52

לא נותנת לקורונה לעצור אותה: אפל הפתיעה את המשתמשים כבר מספר פעמים בחודשים האחרונים כשחשפה אייפד חדש ולאחר מכן גם דגם אייפון מוזל. זאת למרות השמועות שנגיף הקורונה פגע בפס הייצור שלה באופן משמעותי. כעת המדליפים חוזרים שוב והפעם עם רשימת המכשירים המלאה

צילום: אפל

מקבוק, אייפד ואפילו בקר משחקים: נראה שנגיף הקורונה לא מתכוון לעצור את אפל ולצד אייפון חדש, היצרנית האמריקנית מתכננת עוד כמה הפתעות לעולם הטכנולוגיה שטרם נחשפו. ממש כמו עם האייפון SE החדש, הרשת ממשיכה לגעוש בשמועות על מגוון ענק של מוצרים חדשים, שהחברה עתידה לחשוף מאוד בקרוב. אחד המשתמשים הבולטים הוא צייצן סיני, שעל אף שהוא אנונימי לחלוטין, יש לו היסטוריה ארוכה עם ומדויקת עם חיזוי חשיפות המוצרים של החברה.

בין המוצרים שלטענתו יגיעו לשוק עד סוף השנה ניתן למצוא אייפד אייר חדש עם חיישן טביעת אצבע מתחת לפני המסך (בפעם הראשונה במכשיר אפל), מקבוק עם מסך בגודל 12 אינץ' ומעבד ARM כמו בסמארטפונים וכן בקר למשחקים. על פי שמועות, גם האייפון 12 צפוי להיחשף עד סוף השנה, כשהסדרה כולה תהיה מורכבת מ-4 דגמים שונים. כולם, כצפוי, יגיעו עם מעבר ה-A14 החדש שאפל תחשוף בהמשך, תמיכה בדור החמישי, מגרעת קטנה יותר על המסך, קצב ריענון גבוה של 120 הרץ וצבע כחול חדש שיצטרף למגוון הצבעים הקיימים. עם זאת, המדליף טען בימים האחרונים שאולי יהיה עיכוב קל בהשקה, שכן מחשבי ה-iMac ומעבד ה-A14 לא יגיעו בזמן.

האייפד פרו החדש של חברת אפל, דגם 2020. אפל, אתר רשמי
האייפד פרו החדש מבית אפל/אתר רשמי, אפל

כבר לפני חודש, אותו משתמש ציין מספר לא מבוטל של מכשירים חדשים שאפל עתידה להציג בקרוב מאוד - ביניהם, אגב, האייפון SE שהוכרז בשבוע שעבר. במקרה אחר, הוא ציין גם כי אפל עובדת על אוזניות איירפודס חדשות בשם "AirPods X", שלאחר מכן, מדליף מוכר נוסף אישר כי הן בדרך. עוד על פי ציוציו, אפל עתידה להשיק אוזניות איירפודס בדגם השלישי, מקבוק פרו 13 אינץ' חדש, מחשבי iMac חדשים, אייפד מוזל בדומה לאייפון SE, רמקול "הוםפוד" קטן יותר, AppleTV בדור חדש, משטח הטענה אלחוטית וכן ארבעה דגמי אייפון חדשים לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully