וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא מודעת למה שקורה או שהיא בהשקה?": התמונה סרת הטעם של ניקול ראידמן הרגיזה את הרשת

אשת העסקים ניקול ראידמן הצליחה להרגיז את הרשת כשפרסמה באינסטגרם תמונה ביחד עם ילדיה, כשהם עונדים טלאי צהוב. "לא שוכחים! אף פעם לא!", כתבה ניקול בתיאור התמונה. ברשת הגיבו לתמונה - ובעיקר זעמו

ניקול ראידמן בראיון מיוחד מהופעה ביוון (עריכת תוכן: אמיר צומר)

בפרסום שהעלתה היום (שני) לאינסטגרם, ניקול ראידמן ביקשה להנציח את השואה וגרמה לסערה אדירה ברשת. ראידמן הצטלמה עם שני ילדיה, מישל וריצ'רד, כשהם מחוץ לביתם, לבושים בחולצות שחורות עליהם נעוץ טלאי צהוב גדול עם הכיתוב "jude". בפוסט כתבה ראידמן "לעולם לא נשכח! לעולם לא שוב!" עם התגיות #שם_ונר ו-#זוכרים_את _הנספים. הפוסט זכה בתוך כמה שעות בלבד לאלפי לייקים וכמעט 1,000 תגובות, רובן זועמות.

עוקביה של ראידמן התלוננו בחריפות על התמונה סרת הטעם שהעלתה, חלקם ילדים ונכדים לניצולי שואה. "את לא נורמלית. הגזמת לגמרי", הגיבה אחת העוקבות בזעם. "זה מזעזע. מבינה את כוונתך הטובה אבל אין צורך לענוד טלאי קוטור כדי להעביר מסר. יכולת גם בלי", כתבה עוקבת אחרת. אחת נוספת אף אמרה "זאת נראית לך תחפושת? זה מזלזל, מביך ומוזיל". ראידמן, שלה 795 אלף עוקבים באינסטגרם, כתבה בתגובה לגולשים הזועמים "הילדים שלנו חייבים לזכור ולדעת מה זה שואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully