וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה לחיצות כפתור: כך תוכלו לנעול את הפרופיל שלכם בנטפליקס עם קוד

21.4.2020 / 9:25

אם אתם חולקים את חשבון הנטפליקס עם חברים או בני משפחה, יש סיכוי שאחד מכם התבלבל ונכנס בתמימות לפרופיל של האדם האחר. לשם כך, נטפליקס הוסיפה אופציה חדשה לממשק, שתאפשר לכם לנעול את הפרופיל האישי שלכם עם קוד בן 4 ספרות. כך תוכלו להגדיר זאת

נטפליקס

לנעול את המשתמש שלכם בנטפליקס מעולם לא היה פשוט יותר. אם אתם חולקים את חשבון הנטפליקס שלכם עם מספר אנשים, ככל הנראה נתקלתם בכך שבפרופיל שלכם יש לפתע סדרות וסרטים שמעולם לא ראיתם. זה עלול לקרות מעת לעת כשאחד המשתמשים לא שם לב ונכנס בטעות למשתמש של אדם אחר, באותו החשבון. בדיוק לשם כך, נטפליקס שכללה את הממשק והוסיפה אופציה לנעול את הפרופיל האישי באמצעות קוד של ארבע ספרות. בחברה הסבירו: "אם אתם חפצים להגביל גישה לפרופיל מסוים בחשבון, בייחוד כשיש אפשרות לפתוח עד חמישה כאלו, תוכלו להגן עליו באמצעות קוד".

שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס נחת בישראל לפני כמעט שלוש שנים וזכה כבר להתאמה לשפה העברית, כך שרוב ספריית התוכן העצומה הזמינה לקהל הישראלי, כוללת שמות בעברית וכן כתוביות מלאות. נטפליקס ממשיכה לשתף כי היא שוקדת המון בחודשים האחרונים להביא את חוויית הצפייה הטובה ביותר למשתמשים. ועל אף שהיא עדיין מדווחת על משתמשים חדשים, היא עושה זאת בקצב נמוך יותר מאי פעם בגלל התחרות הקשה. בישראל השינוי עדיין לא מורגש, אלא להיפך, יותר ויותר ישראלים מצטרפים לשירות והוא לאט לאט מקבע את מעמדו כמוצר חובה בכל בית. למזלכם, הליך נעילת הפרופיל הוא קל למדי.

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

כך תנעלו את המשתמש שלכם בנטפליקס

כאמור, תהליך הוספת הקוד הוא פשוט למדי וניתן לבצע אותו תוך כמה רגעים. תחילה, היכנסו לממשק האינטרנטי של נטפליקס, שכן לא תוכלו לבצע את התהליך מהסמארטפון או הטלוויזיה שלכם. לאחר שהתחברתם לחשבון שלכם, היכנסו להגדרות ואז לעמוד הפרופילים. באותו עמוד, בחרו במשתמש אותו תרצו לנעול ולחצו על האופציה שנקראת "נעילת פרופיל". אחרי שהקשתם את סיסמת החשבון שלכם, תוכלו לבחור קוד בן 4 ספרות. כשסיימתם, לחצו על כפתור האישור. חשוב לציין שיש דרך פשוטה מאוד לשחזר את המשתמש במידה ושכחתם את הסיסמה שהגדרתם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על "שכחתי קוד" בתחתית המסך בזמן שאתם מנסים להתחבר לאותו משתמש. לאחר מכן, הקישו את סיסמת החשבון שלכם והממשק יאפשר לכם לערוך את הקוד שהגדרתם.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully