וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מציגה: בדיקת לחץ דם באמצעות השעון החכם Active 2

21.4.2020 / 12:00

יש לכם את השעון Galaxy Watch Active 2? סמסונג הודיעה כי היא עובדת על עדכון תוכנה חדש שיאפשר בדיקת לחץ דם בעזרת השעון. ההליך נשען על החומרה הקיימת של השעון, והוא קיבל את האישורים מהרשויות בקוריאה. בשלב זה לא ברור מתי ואם בכלל יגיע העדכון לישראל

צילום: סמסונג

אפליקציית הבריאות של סמסונג צפויה להתעדכן בקרוב ובעלי השעון Galaxy Watch Active 2 ייזכו למדידת לחץ דם באמצעות השעון. הבדיקה תתבצע באמצעות חיישן דופק אופטי שקיים כבר בשעון, כשהוא מודד את דופק הלב באמצעות גלים. "לאפליקציית הבריאות של סמסונג פוטנציאל לעזור למיליוני אנשים שסובלים מלחץ דם גבוה", אמר טייג'ונג ג'יי יאנג, סגן נשיא תאגידי, וראש צוות הבריאות במחלקת המובייל בסמסונג. "זו אחת מהדוגמאות כיצד סמסונג משלבת את החומרה הטובה ביותר, ביחד עם התוכנה העדכנית, על מנת לספק חוויות חדשות וחדשניות במובייל", הוסיף.

בסמסונג הסבירו כי הפעולה תדרוש כיול ראשוני עם מכשיר לחץ דם ייעודי, ואחרי הזנת הנתונים באפליקציה, ניתן יהיה לבצע מדידה בכל עת. עוד המליצה לבצע כיול מחדש אחד לחודש ימים, כדי לוודא שהבדיקה מדויקת ככל הניתן. האפליקציה החדשה עדיין בפיתוח, אך היא כבר אושרה על ידי משרד הבריאות והאוכל בקוריאה, מה שאומר שהיא תהיה זמינה בקרוב. ברגע שהעדכון ישוחרר, ניתן יהיה לבחור בתפריט השעון "בדיקת לחץ דם", ואחרי הגדרה ראשונית בסמארטפון, המשתמשים יוכלו לבצע את המדידה ישירות דרך השעון. עוד האפליקציה תבצע מדידה אוטומטית, ואף תשווה בין זמנים שונים, ותספק מידע שימושי. ייתכן והאפליקציה תדרוש אישורים מקומיים עבור כל מדינה, לרבות ישראל, כך שלא נראה כי המשתמשים בארץ יזכו ליהנות מהעדכון בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully