וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום והאוס פארטי על הכוונת: ווטסאפ מגדילה את כמות המשתתפים בשיחות וידאו לשמונה

22.4.2020 / 10:25

מאות מיליוני אנשים נאלצו להסתגר בבידוד ביתי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בעולם והשימוש באפליקציות המסרים והשיחות ראה גידול חסר תקדים בפעילות המשתמשים. ובעוד כי נראה שווטסאפ נותרה מאחור ביחס למתחרותיה, העדכון החדש שלה בא לבשר אחרת

צילום מסך

זום והאוס פארטי צריכות להתחיל לפחד: ווטסאפ, שירות העברת המסרים הפופולרי ביותר בעולם, עדכן באופן רשמי את ההגבלה שלו לשיחות ועידה, וכעת מציע לבצע שיחה עם עד שמונה אנשים בו-זמנית. נגיף הקורונה אילץ מאות מיליוני אנשים להישאר בבית, ולשמור על ריחוק חברתי מאנשים אחרים. כתוצאה מכך, חלה עלייה משמעותית בשיחות וידאו קבוצתיות וכן שיחות קוליות. פלטפורמות כמו Google Duo הגבילו את מספר המשתתפים בשיחה, וווטסאפ, שמהווה את אחת האפליקצית הגדולות ביותר בתחום בדיוק בשביל הצורך הזה, נותרה עם הגבלה של ארבעה אנשים בלבד. כתוצאה מכך, זום סומנה כפלטפורמה הדומיננטית לשיחות הוידאו, אולם בפייסבוק סירבו להרים ידיים וכעת שחררו את העדכון המיוחל שמעלה את מגבלת הנוכחים בשיחה ל-8 אנשים.

על פי הדיווחים ברשת, התכונה זמינה כבר למשתמשים ברחבי העולם והחלה להתעדכן בימים האחרונים. על מנת ליהנות ממנה, תהיו חייבים להיות חלק מתוכנית הבטא של ווטסאפ, המאפשרת למשתמשים לנסות תכונות חדשות באפליקציה לפני שהן משוחררות לקהל הרחב. כלומר, במערכת ההפעלה של אפל תצטרכו את גרסה מספר 2.20.50.25 ואילו במכשירי אנדרואיד תצטרכו את גרסה מספר 2.20.133. לשם ההשוואה, אפליקציית האוס פארטי מציעה שיחות קבוצתיות של עד שמונה אנשים ואילו האפליקציה של גוגל מציעה שיחות של עד 12 אנשים. עם זאת, לווטסאפ יש מספר משתמשים גבוה יותר באופן ניכר, ולכן התכונה צפויה להיות שימושית במיוחד עבור המון אנשים.

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

כך תירשמו לבטא של ווטסאפ

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ באייפון, הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully