וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה: נטפליקס תפחית את קצב פיתוח המוצרים החדשים

23.4.2020 / 9:00

אחרי שהשיקה שני פיצ'רים בחודשים האחרונים, בנטפליקס מסרו דיווח למשקיעים שמציין כי תפחית את קצב פיתוח המוצרים החדשים בצורה משמעותית, אך כן תשיק שירותים ש"יוסיפו ערך משמעותי". עוד ציינו כי יתמקדו בעיקר בלשמור על איכות השירות

נטפליקס

בזמן שמאות מיליוני אנשים נמצאים בהסגר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ועבדי חברות ההיי-טק מסתגלים לעבודה מהבית, בנטפליקס פרסמו דיווח למשקיעים שעשוי להשפיע על משתמשי הסטרימינג. השירות אומנם ימשיך כרגיל, אך בכל מה שקשור לתכונות חדשות, נראה כי צפויה עצירה: ענקית הסטרימינג תצטמצם את מספר המוצרים שהיו עד כה בניסוי. "צוות המוצר שלנו לא הושפע באופן יחסי", נכתב במכתב של נטפליקס לבעלי המניות. "כאמצעי זהירות, צמצמנו באופן זמני את מספר החידושים למוצרים שאנו מנסים, בעוד שנמשיך לשחרר תכונות שאנו יודעים כי יוסיפו ערך משמעותי למשתמשים שלנו".

שני הפיצ'רים האחרונים שנטפליקס השיקה היו 10 התכנים המובילים. מדובר בפיצ'ר שזמין במעל ל-100 מדינות, לרבות ישראל. הפיצ'ר השני, הינו בקרת הורים מתקדמת, שהושקה לפני מספר שבועות, במהלך התפשטות נגיף הקורונה. במכתב של נטפליקס החברה לא פרסמה איזה פיצ'רים תוריד, ואיזה תשיק בסופו של דבר. במכתב הדגישו כי "ההתמקדות תהיה בשמירה על איכות השירות בזמן שהעובדים שלנו ברחבי העולם מסתגלים לעבוד מהבית". חלקים אחרים בנטפליקס נפגעו בעקבות הוראות הבידוד והריחוק החברתי, בזמן שהעולם נאבק בנגיף. כך לדוגמה, צוותי הפקה של סרטים וסדרות נאלצו לעצור. כדי להרגיע את המשקיעים, בנטפליקס מסרו כי יותר מ-200 פרוייקטים ממשיכים באמצעות עבודה מרחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully