וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zoom מתעדכנת: שיפורי אבטחה ותכונות חדשות

23.4.2020 / 9:24

פלטפורמת הוידאו האמריקנית רשמה זינוק מטאורי בהיקף השימוש בעקבות הסגר של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. כעת החברה הודיעה על תוכנית "90 ימים" לתגבור האבטחה והפרטיות של המשתמשים, וחושפת את Zoom 5.0 שמביאה שיפורים נרחבים

צילום: רויטרס

בוידאו: טראמפ חתם על צו להקפאת ההגירה בזמן הקורונה

אחרי שורה של חורי אבטחה, ב-Zoom הכריזו על תוכנית "90 הימים" לתגבור האבטחה והפרטיות של המשתמשים, וכעת מודיעים על מספר חידושי אבטחה משמעותיים. החברה הכריזה על Zoom 5.0 שזמינה להורדה כבר עכשיו, ותביא תמיכה בהצפנה AES 256, לצד פיתוחים חדשים. "הדרך להשיג את האמון המלא של המשתמשים שלנו ולהדגים להם את המחויבות שלנו לפרטיות ולאבטחה, היא להמשיך ולהתמקד במשימה של אספקת הפלטפורמה המאובטחת ביותר", אמר אריק יואן, מנכ"ל זום. אם הקורונה לא הייתה מגיעה, ייתכן וגם לא הייתם מכירים את פלטפורמת שיחות הוידאו Zoom שהפכה לכוכבת הסגר. החברה רשמה זינוק מטאורי מתחילת הסגר, מה שהוביל גם לזינוק במחיר מניית החברה.

"אנו נוקטים בראייה הוליסטית של פרטיות המשתמשים שלנו ואת אבטחתה של הפלטפורמה שלנו", אומר עודד גל, סמנכ"ל המוצר הראשי של זום. "מהרשת בה אנו משתמשים, לסט התכונות שהגדרנו ועד לחוויית המשתמש שלנו, הכל עובר אינספור בדיקות קפדניות. מאחורי הקלעים של המערכת, ההצפנה של AES 256-bit GCM תעלה את הרף עבור אבטחת נתוני המשתמשים שלנו", ציין גל והוסיף: "בחזית היותר נראית למשתמשי הקצה, אני נלהב בעיקר מאייקון 'כפתור' האבטחה שהוספנו לסרגל התפריטים של הפגישה. האייקון, לוקח את כל אמצעי האבטחה שלנו, קיימים וחדשים, וממקם אותם עבור מארחי הפגישות שלנו בחזית, במקום אחד ובמרכז תשומת הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אפליקציית תוכנת זום Zoom. רויטרס
אפליקציית זום/רויטרס

זום משתדרגת עם תקן ההצפנה AES 256-bit GCM, שמציע הגנה מוגברת על נתוני הפגישות וגם עמידות גבוהה בפני ניסיונות חדירה מבחוץ. המהלך מספק למשתמשים התחייבות לשמירה על תכני פגישות הזום, ובינרי הווידאו של זום, ושימוש בנתוני Zoom Phone. הגרסה החדשה תומכת בהצפנת GCM (הצפנת בלוקים), והשינוי ייכנס לתוקף החל מה-30 במאי. עוד אחרי שנחשף כי Zoom העבירה שיחות דרך שרתים בסין, כעת ב-Zoom הודיעו כי מנהל החשבון יוכל לבחור את אזורי מרכזי הנתונים שבהם ישתמשו הפגישות.

בנושא חווית המשתמש ובקרות, ב-Zoom הוסיפו בקרות מארח "חזקות" יותר, שיאפשר למארחי פגישות לדווח ל-Zoom על משתמשים בעיתיים, ואפילו אפשרות להשבית את היכולות של המשתתפים לשנות שמות, על מנת למנוע התחזות. עוד הוסיפה חדרי המתנה שיפעלו כברירת מחדל. הדבר ימנע ממשתמשים להתפרץ אל תוך השיחה.עוד הוסיפה סיסמאות להקלטות בענן, שיתוף אנשי קשר מאובטח בחשבון, ושיפור לוח המחוונים שנועד בעיקר למשתמשים העסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully