וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חושף: מהו האייפון הפופולרי ביותר?

23.4.2020 / 6:52

מחקר חדש חושף את נתוני השימוש במכשירי האייפון בקרב הקהל האמריקני; מהמחקר עולה כי כמעט שליש מבעלי האייפונים שומרים על הסמארטפון במשך שלוש שנים, ואף חושף מהו האייפון הפופולרי ביותר. עוד הנתונים מראים את חשיבות האייפון SE שאפל השיקה

צילום: אפל

מחקר חדש חושף: 28% (כמעט שליש) מהאמריקנים, נוהגים לשמור על האייפון האישי ללפחות שלוש שנים, כך מצביע מחקר חדש של חברת CIRP הגרמנית. "אנחנו רואים בבירור כיצד בעלי האייפון שומרים על המכשירים לאורך זמן משמעותי", אמר מייק לוין, שותף ומייסד ב-CIRP. "כך לדוגמה, ברבעון האחרון כ-28% מבעלי האייפון בארצות הברית, היו משתמשים בעלי אייפון בן שלוש שנים ומעלה", ציינו במחקר. עוד הוסיפו כי חל גידול משמעותי, שכן לפני 4 שנים, רק 12% מבעלי האייפונים החזיקו באייפון בן שלוש שנים ומעלה.

"אחוז קבוע, חד ספרתי של רוכשי אייפון, משדרג את הסמארטפון מדי שנה. אז החדשות הטובות הן שהצרכנים קונים את הסמארטפונים החדשים והיקרים ביותר. אך עם בכל זאת בוחרים לשמור עליהם לפרקי זמן ארוכים יותר, הרבה מעבר לשנתיים האופייניות מלפני כמה שנים. הדבר מאט את מחזור השדרוג וגם מקטין את הביקוש ליחידות בשוק רווי", הוסיפו במחקר.

אפל אייפון. GettyImages
אייפון 11 פרו/GettyImages

עוד שיתפו כי האייפון 11 הוא בצורה לא מפתיעה האייפון הפופולרי ביותר בשנה האחרונה, כשבשנה שעברה, זה היה האייפון XR, כלומר האייפון המוזל. נראה כי הצרכנים מעדיפים לשלם פחות, אבל עדיין להנות מחווית המוצר הגבוהה שאפל מספקת. עוד יהיה מעניין לראות כיצד האייפון SE שהושק לפני מספר שבועות ישפיע על קצב המכירות של אפל, שכן מחירו נקבע על 400 דולרים בלבד, ומחירו בישראל עומד על פחות מ-2,000 שקלים, מה שהופך אותו לאייפון הזול ביותר שאפל השיקה בעשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully