וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה על חם (שוב): וואווי פרסמה תמונות שצולמו ממצלמה מקצועית

23.4.2020 / 6:25

במהלך פעילות ברשתות בסין, וואווי הציגה סרטון עם מספר תמונות שכביכול צולמו באמצעות מכשיר הדגל החדש. אלא שאחד הגולשים שם לב כי מדובר בתמונה מוכרת, ואחרי בדיקה קצרה זיהה כי מדובר בתמונה שצולמה במצלמה מקצועית. זו הפעם השלישית שבה וואווי מציגה תמונות באופן זה

מערכת וואלה!

אופס: וואווי נתפסת (שוב) כשהיא מציגה תמונות אילוסטרציה שמתיימרות להיות מצולמות דרך הסמארטפון, אך בפועל מדובר במצלמה מקצועית. מצלמות הסמארטפונים הופכות ליותר ויותר טובות, מה שאף הוביל לירידה משמעותית בהיקף מכירות מצלמות כיס. אך הדבר גם הוביל לכך שהיצרניות לא צריכות לספק תמונות ערוכות, אלא פשוט יכולות להתגאות במערך הצילום המתקדם גם ככה. עם זאת, נראה שבוואווי לא חושבים כך, ולמרות שהחברה מתגאה במערך הצילום שלה, ומצליחה לתפוס את המקומות הראשונים מדי שנה, היא בוחרת להעלות תמונה לרשת שמתיימרת להיות מצולמת דרך הסמארטפון, רק שמדובר בתמונה שבכלל צולמה על ידי מצלמה מקצועית.

וואווי מקיימת בימים אלו תחרות על מנת לקדם את מכשיר הדגל ה-P40 בסין. ברשת החברתית הסינית, Weibo, הציגה סרטון עם מספר תמונות שצולמו לטענתם על ידי הסמארטפון. עם זאת, אחד הגולשים זיהה תמונה שראה בעבר. אחרי בדיקה, גילה כי מדובר בתמונה שצולמה על ידי צלם מקצועי. בפועל, התמונה כלל לא צולמה על ידי הסמארטפון, אלא על ידי מצלמת Nikon D850 שעולה מעל ל-10,000 שקלים.

תמונה שכביכול צולמה בוואווי P40 פרו. -, צילום מסך
התמונה שכביכול צולמה באמצעות הסמארטפון של וואווי/צילום מסך, -

בתגובה לאתר הטכנולוגיה 9to5google, וואווי מסרה: "בסרטון פרסומת של הפעילות Huawei Next -Image, הראינו 30 עבודות של צלמים מקצועיים שונים כדי לעודד משתמשים לשתף את עבודתם ברשתות החברתיות. תייגנו בטעות את אחד הקטעים המוצגים כאחד שצולם בסמרארטפון של וואווי. מאז הסרנו את התמונה מהסרטון. אנו מתנצלים על טעות זו ונשפר את תהליך העריכה שלנו בכדי למנוע אירוע דומה בעתיד".

למרות ההתנצלות של וואווי, החברה נתפסה עושה זאת ב-2018, וב-2016, כך שמדובר בטעות שחוזרת על עצמה שוב ושוב, כשזו הפעם השלישית שבה החברה נתפסת. וואווי אינה החברה היחידה שנתפסה בשעת מעשה. בסוף 2018, נתפסה סמסונג כשהיא רכשה תמונה של צלם מקצועי, והציגה אותה כאילו צולמה על ידי ה-Galaxy A8.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully