וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמינה מעכשיו: סמסונג מוסיפה לטלוויזיות תמיכה באפל מיוזיק

23.4.2020 / 17:00

במיוחד לימי הקורונה בהם יותר ויותר אנשים בבתים, סמסונג מוסיפה לטלוויזיות תמיכה באפל מיוזיק. שירות הזרמת המוזיקה של אפל משרת כבר מעל ל-60 מיליון משתמשים ברחבי העולם ומציע מעל גם מעל ל-60 מיליון שירים שונים. האפליקציה זמינה להורדה כבר עכשיו מהחנות

צילום: מייקי לוי

חדשות משמחות למשתמשי אפל מיוזיק: שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי הגיע באופן רשמי לטלוויזיות החכמות של סמסונג. במיוחד בימי הקורונה, בהם אנשים מבלים יותר ויותר במתחם הבית, החברה הקוריאנית תהיה הראשונה שתשלב את שירות המוזיקה של אפל במסכי הטלוויזיה שלה. השירות מציע למעלה מ-60 מיליון שירים מאמנים מרחבי העולם ללמעלה מ-60 מיליון משתמשים הרשומים אליו בתשלום. משתמשים יוכלו להוריד את האפליקציה החדשה לדגמי הטלוויזיות החכמות שיצאו בין השנים 2018 ועד 2020. "בשנה שעברה היינו יצרנית הטלוויזיה הראשונה שהציעה את שירותי הצפייה באפל TV בטלוויזיות החכמות שלנו. היום, אנחנו הראשונים שמציעים את אפל מיוזיק", אמר סאלק ברודסקי, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי בסמסונג.

אפל מיוזיק בטלוויזיה של סמסונג. סמסונג, אתר רשמי
אפל מיוזיק בטלוויזיה של סמסונג/אתר רשמי, סמסונג

מנויי שירות המוזיקה יוכלו לקבל המלצות יומיות בהתאמה אישית, ממש כמו באפליקציה למכשירי האייפון ואנדרואיד, וכן ליהנות מתחנת הרדיו "Beats 1", המציעה תכנים לצפייה ישירה בתכנים ומופעים בלעדיים של אמנים כמו פרנק אושן, ניקי מינאז', די ג'יי חאלד ואלטון ג'ון וכן ראיונות אמנים מיוחדים. "המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את חוויות הבידור הטובות ביותר לצרכנים - וככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית, אנו מחויבים יותר מתמיד למשימה זו", הוסיף ברודסקי. האפליקציה זמינה להורדה כבר עכשיו דרך חנות האפליקציות שבטלוויזיות סמסונג. כל מה שתצטרכו לעשות זה להתחבר למשתמש שלכם ותוכלו להאזין באופן מיידי. כמו כן, בעלי המסכים יוכלו לנסות Apple Music בחינם למשך 3 חודשים עם מנוי אישי, משפחתי או סטודנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully