וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: גוגל תתריע אם החיפוש שלכם לא טוב מספיק

27.4.2020 / 10:02

למי מאיתנו זה לא קרה? ניסיתם לחפש משהו בגוגל והתוצאות לא ממש עזרו לכם למצוא תשובה. בדיוק עבור מקרים כאלו, גוגל הודיעה כי תתחיל בניסוי תכונה חדשה במנוע החיפוש, שתתריע למשתמשים אם לדעתה החיפוש שלהם לא מספיק טוב. עוד התכונה תציע למשתמשים שאילתות טובות יותר

שירות הטיולים החדש של גוגל/עריכת וידאו:ניר חן

העדכון שכולם באמת חיכו לו: גוגל סוף סוף תתריע למשתמשים אם לדעתה החיפוש שעשו לא מדויק מספיק. כלומר, במידה וחיפשתם משהו בגוגל, אולם לא ניסחתם את השאלה שלכם בצורה טובה מספיק, אתר החיפוש יציין זאת בפניכם. "זה ככל הנראה כבר קרה לכולנו: אנו מנסים לבצע חיפוש כלשהו והתוצאות לא קשורות כלל למה שחיפשנו", כתבה גוגל בהודעה שפרסמה בבלוג העדכונים של החברה. "החל מהיום בארצות הברית, אנו נפעיל הודעה חדשה שתקפוץ בכל פעם שתוצאות החיפוש לא ממש מתאימות למה שחיפשתם", הוסיפו. ענקית החיפוש ציינה גם כי היא עדיין תאפשר למשתמשים לגלול בתשובות, אך מעתה היא גם תציע אפשרויות חיפוש שלדעתה יהיו טובות יותר.

גוגל ברלין. רויטרס
גוגל/רויטרס

על פי דברי החברה, ההודעה אינה אמורה להופיע בהרבה מהחיפושים שתעשו, שכן המנוע שלה פועל בדרך שאמורה לספק תשובה לשאלה המדויקת ששאלתם. לכן, התכונה החדשה עוצבה כך שבמקרים מאוד חריגים, בו ענקית החיפוש מרגישה שהתוצאות אינן מספיק טובות לשאילתה, או אינן מספקות מספיק מידע, היא תציג את ההודעה. בהודעה שפרסמו גוגל הוסיפו כי "אם יתברר שמה שקיוויתם למצוא פשוט לא קיים באינטרנט, תמיד תוכלו לחזור בשלב מאוחר יותר כדי לראות אם מישהו יצר מאמר חדש או פרסם מידע מועיל". עוד החברה אמרה כי היא מתעסקת תמיד באלגוריתם החיפוש שלה כדי להפוך אותו למדויק יותר, ובכך למנוע מקרים בהם המשתמשים אינם יכולים למצוא תוצאות למה שחיפשו.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully