וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרוטונים משיקים: "פליי קלאס - קורס דיגיטל ללימודי יוטיוב"

"שרוטונים" שחגגה בתחילת השנה 13 שנות פעילות, השיקה פלטפורמה חדשה "מתחילים ביוטיוב". מדובר בפלטפורמת למידה מרחוק, לכל מי שרוצה להתחיל ללמוד על יוטיוב. הקורס ילמד כיצד לפתוח ערוץ, לערוך וידאו ועוד

"שרוטונים", שחגגה בתחילת השנה 13 שנות פעילות, השיקה פלטפורמה חדשה "מתחילים ביוטיוב" ללמידה מרחוק בזמן ובקצב של התלמידים. הקורס מיועד לכל מי שרוצה להתחיל ללמוד על הפלטפורמה עם התמקדות בגילאי 8-16. הקורס כולל 15 שיעורים מעשירים ומלמדים מהמקצוענים בתחום- הקורס נעשה בשיתוף מורן זר בעלת חברת yyy ללימודי מקצועות היוטיוב. שחר בר דוד מייסד ומנכ"ל שרוטונים: "אחרי מעל עשור של עשייה בעולמות הוידאו החלטנו להרים את הכפפה ולתת מענה לאינספור אנשים ששאלו אותי בדרך: 'איך פותחים ערוץ ביוטיוב? 'איך עורכים וידאו? ולמה אתם לא מלמדים?'. בתקופה של אי ודאות, כשהילדים מטפסים על הקירות או נמצאים הרבה במסכים, דווקא הקורס הזה יכול לתת פתרון עם ערך שמעודד יזמות ומחזק את היכולות להתמיד במשהו שיכול לפתח אותם ובונוס גם יתן קצת שקט להורים", אמר, "הקורס זמין בכל זמן. הרבה הורים חוששים שהילדים לא יוכלו להתחייב לזמן ולשעה מסוימת ביום, אז חשוב שידעו שניתן לצפות בקורס מתי שרוצים וכמה שרוצים ללא מגבלה. בנוסף, מדי שבוע אנחנו עורכים מפגש לייב בזום עם הילדים, שבו הם יכולים להעלות שאלות ולקבל מאיתנו הדרכה וסיוע".

לפרטים נוספים על קורס "מתחילים ביוטיוב"

ניב פועל (ימין) יובל בינדר (מרכז) מורן זר קצנשטיין (שמאל), קורס "מתחילים ביוטיוב" של שרוטונים. יח"צ,
מנחי הקורס ניב פועל, יובל בינדר ומורן זר קצנשטיין/יח"צ

לדבריו של בר דוד, המוצר הופק ברמה מאוד גבוהה מבחינת התוכן. "צילמנו וערכנו וכמובן החשיבה על הפרטים הקטנים והצגת התוכן בצורה ממוקדת ולא נמרחת. דאגנו גם לליווי פדגוגי שיתאים במיוחד לסיטואציה הנוכחית שאין מסגרות חינוך והילדים בבית ומטפסים על הקירות וההורים רק מחפשים דרכים כדי להעסיק אותם- הבאנו פתרון מעולה עם ערך כפול", הוסיף.

אחד הדברים שמייחדים את הקורס שיש בו שילוב של אנימציה עם דמות מאוד מפורסמת "דביר TV" שהוא הוולוגר באנימציה הראשון בעולם עם מיליוני צפיות. "החלק שדביר אחראי עליו הוא הצד החינוכי - "דביר מזהיר", שבא להאיר את עיני התלמידים מהסכנות שקיימות ברשת, הפרטיות שיש לשמור עליה ועוד ודברים שכדי לדעת ולהישמר מהם. דביר מאפשר לנו להוריד את החסמים והציניות של בני הנוער ובכך להעביר להם את המסרים החשובים האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • שרוטונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully