וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המגפה תיצור סטנדרט דיגיטלי חדש": השפעת הקורונה על הארגונים הגדולים

27.4.2020 / 16:50

התפשטות נגיף הקורונה אילצה מאות מיליוני אנשים לעבוד ולתקשר מרחוק, מה שהוביל להאצה בהליכי המעבר לענן. הדבר יצר הזדמנות גדולה בתחומים שנחשבו למסורבלים כמו החינוך והרפואה. במהלך כנס וירטואלי של NetApp הציגו את החזון החדש ולשם שינוי - האופטימי

netapp - לונדון. מייקי לוי, מערכת וואלה!
״המגפה תיצור סטנדרט דיגיטלי חדש״./מערכת וואלה!, מייקי לוי

במסגרת כנס Insight של ענקית הענן NetApp, חשף מנכ"ל החברה, ג'ורג' קוריאן את פרויקט Astra, שהוא חזונה של החברה לפלטפורמה מוגדרת תוכנה המפותחת בשיתוף פעולה עם קהילת הקוברנטים. Astra עתידה לספק את הפלטפורמה העוצמתית ביותר בעולם והקלה ביותר לצריכה של שירותי אחסון ונתונים לארגונים בסביבת קוברנטים המעוניינים בניוד של אפליקציות ונתונים. "מגפת הקורונה תיצור נורמלי חדש, שיתבסס על תהליכים דיגיטליים והוא יאיץ את תהליך הטרנספורמציה העסקית", כך הצהיר קוריאן, במהלך כנס Insight השנתי של החברה שהתקיים השנה במתכונת ווירטואלית. לדברי קוריאן, "פוטנציאל ההשפעה של המגפה תהיה בבחינת הלם מואץ והעולם יברא ויצור הזדמנויות חדשות כתוצאה ממנה. מאז חודש מרץ עסקים ברחבי העולם נאלצו להשתמש בתוכנות לעבודה מרחוק ולשנות את דרכי הפעולה שלהם כדי להתאים לעובדים מרחוק. תופעה זו חשפה את השוני בין עסקים שמובילים בטרנספורמציה הדיגיטלית לבין המשתרכים מאחור".

"עסקים מסורתיים רבים וכן שיטות פעולה ייבראו מחדש בגרסה דיגיטלית. לדוגמה, כנסים ואירועים שהתקיימו בעבר רק במרחב הפיסי יכללו בעתיד אירועים דיגיטליים משלימים", ציין. "המערכות התפעוליות האסטרטגיות של עסקים והפלטפורמות הטכנולוגיות של כל ארגון ייבחנו מחדש במדדים של גמישות, מהירות ואיתנות שיזכו לחשיבות עליונה על פני מדדים מסורתיים כמו עוצמה, גודל, יכולת הרחבה וניבוי", אמר קוריאן. "נכון שטרנספורמציה דיגיטלית דורגה בעדיפות עליונה זמן רב לפני פריצת הקורונה, אך החותם המהיר שטבעה המגפה ייאלץ כל ארגון להפוך בעדיפות ראשונה את כל השירותים והמוצרים שלו כניתנים לשימוש באופן דיגיטלי מרחוק. לבתי ספר יתווסף רובד מקוון משלים שיהווה חלק משמעותי מתוכנית הלימודים וטלרפואה תביא את הכישורים של רופאים ואחיות למקומות שהרפואה לא הגיע אליהם עד עתה", הוסיף.

"ההתפשטות המהירה של המגפה האיצה את השימוש במספר טכנולוגיות שנחשבו עד עתה למשבשות הגדולות של עסקים ומשרות וביניהן: בינה מלאכותית, אוטומציה, ענן. הן הפכו לאחרונה לכלים שמבטיחים את המשך הקשר שלנו למקומות העבודה במקום לכאלו שיחליפו אותנו", אמר. עוד ציין כי כשיחלוף המשבר והעולם יחזור לסדרו, או לפחות "לשגרה החדשה", עסקים רבים יצטרכו לאמץ טכנולוגיות דיגיטליות, והכל ייסוב סביב מהירות וגמישות, שיהפכו לקנה המידה החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully