וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל הקורונה": אינסטגרם תאפשר למשתמשים להנציח מתים עם פרופיל לזכרם

28.4.2020 / 10:00

עם הגל הגובר של התפשטות נגיף הקורונה בעולם, מניין המתים ממשיך לעלות. לשם כך, באינסטגרם הודיעו כי הם עובדים על עדכון חדש שישוחרר בקרוב מאוד, על מנת להנציח את קורבנות הנגיף. על פי הנראה, לא ניתן יהיה למצוא את החשבונות הללו בממשק החיפוש באפליקציה

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

בזמן שמניין המתים מנגיף הקורונה בעולם מתקרב לכמעט רבע מיליון בני אדם, אינסטגרם עתידה לשחרר פיצ'ר חדש שיאפשר להנציח את המתים עם עמוד זיכרון משלהם. למעשה, בדומה לפרופילים של דמויות ציבוריות רבות, בהן נכתב תפקידם מתחת לשמם - כך גם תחת שמות הקורבנות יכתב "לזכרם". זאת, כמובן, על מנת לסמל שהחשבון הוא לזכרם של המתים מקוביד-19. התכונה החדשה נחשפה השבוע על ידי החוקרת ג'יין מנצ'ון וונג, עליה כבר כתבנו בעבר. על פי הדיווח שלה, העמודים הללו לא יהיו ציבוריים לחלוטין וזמינים דרך החיפוש, אלא ישותפו רק עם אנשים, שיוצרי הפרופיל אישרו. וונג חשפה לא פעם תכונות חדשות שעתידות להגיע לאינסטגרם, על ידי נבירה בקוד המקור של האפליקציה והשינויים שם בעת כל עדכון.

כתוצאה מכך, אינסטגרם שיתפה עם אתר באזפיד כי העדכון יגיע מוקדם מהצפוי לאור ההתפשטות של הנגיף בעולם. "אנחנו עובדים על העדכונים הללו כבר זמן מה", אמר דובר מאינסטגרם. "אנו מקדימים את לוחות הזמנים שלנו על מנת לשחרר העדכונים הללו מוקדם מהצפוי. זאת לאור התפשטות נגיף הקורונה וכדי לחזק את הקהילה שלנו בזמנים הקשים הללו". עם זאת, עדיין לא ברור מתי אינסטגרם מתכוונת לשחרר את העדכון, או אם היא מתכוונת לשחרר אותו ברחבי העולם או רק בכמה מדינות ספציפיות. חשוב לציין שאינסטגרם מציעה כבר עכשיו למשתמשים להנציח את האנשים היקרים להם עם חשבון אינסטגרם על ידי טופס שזמין באתר החברה, בהנחה ויש להם הוכחה למותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully