וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחיר קבוע לכל החיים": הוט מובייל משיקה חבילת סלולר חדשה

אחרי We4G והמבצע הזמני של רמי לוי תקשורת, כעת חברת הוט מובייל משיקה חבילות סלולר חדשות עם מחיר קבוע לכל החיים. בחבילות ניתן למצוא: נפחי גלישה גבוהים במיוחד, שירות תיקונים הכלול בחבילה ואפילו שירות סטרימינג

לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל, חברת. הוט מובייל יוצאת במבצע חדש: "תכניות במחיר קבוע ולכל החיים". החל מהיום (שלישי), תציע החברה תוכנית הכוללת 150 גיגה במחיר קבוע ולכל החיים של 29.9 שקלים בצירוף שני מינויים ויותר, או 39.9 שקלים לחודש למנוי אחד. "אנו שמחים להציע הצעה חסרת תקדים במחיר הטוב ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. התכניות החדשות יאפשרו ללקוחות לקבל נפח גלישה בעצום במחיר קבוע ולכל החיים קבוע ולכל החיים. HOT mobile תמשיך לפעול במרץ בכדי לספק למעל ממיליון וחצי לקוחותיה את התכניות האטרקטיביות ביותר", אמרו בחברה.

עוד ציינה כי החל מה-3 במאי תשיק מספר תכניות נוספות במחיר קבוע ולכל החיים וביניהן: תוכנית הכוללת 180 גיגה ב-44.9 שקלים לחודש לקו בודד או 34.9 שקלים לחודש בצירוף שני מנויים ויותר. תוכנית הכוללת 200 גיגה ואפליקציית התוכן NEXT TV מבית הוט, במחיר של 49.9 שקלים לחודש לקו בודד או 44.9 שקלים לחודש בצירוף שני מנויים ויותר. תוכנית שלישית כוללת 200 גיגה גלישה וכוללת שירות תיקונים של הוט מובייל ב-49.9 שקלים לחודש לקו בודד, או 44.9 שקלים לחודש בצירוף שני מנויים ויותר.

בהוט ציינו כי המהלך ייתן מענה לשני צרכים מהותיים שעולים בעת הזו, כמו הגידול בצריכת הגלישה בעקבות משבר הקורונה. בהוט דיווחו על גידול של עשרות אחוזים בשימוש ברשת וכן גידול של יותר מ-25 אחוזים בשימוש העלאה לרשת הסלולרית, שנובע בין היתר עקב שימוש רב בשיחות וידאו כמו Zoom. עוד עלה הצורך בתכניות אטרקטיביות במחירים קבועים לאורך זמן ממושך, כשלקוחות מחפשים פתרון גלישה איכותי ורציף במחיר קבוע והוגן. יש לציין כי הוט מובייל אינה החברה היחידה שמציעה מחירים לכל החיים. הראשונה שהציעה מחיר קבוע לכל החיים היא חברת We4G שעדיין מציעה חבילה שכזאת, ואחר כך גם ברמי לוי תקשורת הציעו לזמן קצר חבילה עם מחיר קבוע לכל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully