וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות רעות: השקת האייפון 12 תדחה בחודש (לפחות)

29.4.2020 / 0:01

מחכים לאייפון 12? תאלצו להמתין. על רקע התפשטות נגיף הקורונה בעולם והאיסור על הטיסות בין ארצות הברית לסין, מהנדסי אפל נאלצים לבצע את נהלי האימות ההנדסי מרחוק. החברה צפויה לדחות את היצור וההשקה בחודש ימים

צילום: אפל

"ייצור האייפון 12 יידחה בחודש, וההשקה גם כן": כך מדווח ה-Wall Street Journal. על פי הדיווחים, האייפון ייכנס לייצור במהלך חודש יוני, ואילו ההשקה תתקיים במהלך חודש אוקטובר ולא ספטמבר כפי שעשתה בשנים האחרונות. הדחייה נובעת בעקבות השפעות נגיף הקורונה על שרשרת הייצור. השנה אפל צפויה להשיק ארבעה אייפונים בסדרת האייפון 12: אייפון בגודל 5.4 אינץ', 6.7 אינץ', ושני דגמים של 6.1 אינץ'. משמע, השנה צפויה אפל להציג מכשירי דגל עם מסכים קטנים יותר בניגוד להשקות בשנים האחרונות.

ב-Wall Street Journal הוסיפו לדיווח כי העיכוב בייצור יפגע בתחזיות הכספיות של אפל. בדיווח מסרו כי אפל קיצצה ב-20% מסך הזמנות ייצור המכשירים במהלך חודשי יולי - דצמבר, ורוב הזמנות הייצור של האייפונים עשויות להידחות אל תוך שנת 2021, זאת בהנחה והמצב ישתפר. תכונת הדגל של האייפון החדש תהיה קישורית הדור החמישי ועיצוב חדש. על פי הערכות ברשת, האייפונים החדשים יגיעו בעיצוב שדומה לאייפד פרו, כלומר שלדה מתכתית מעוגלת, וללא מגרעת. עוד הם יגיעו עם חיישן LiDAR שנמצא באייפד פרו שהושק השנה, ומאפשר יכולות מציאות רבודה משופרות, לצד ערכת השבבים A14 שיציג שיפורי סוללה וביצועים.

בשבוע שעבר ציין האנליסט מינג צ'י קו שמתמחה בניתוחי אפל, כי האייפון 12 יידחה בחודש. מאחר והמהנדסים של אפל לא יכולים לטוס לסין ברגע זה, אפל העבירה את נהלי האימות ההנדסי לפעילות מרחוק, ופיתרון הבעיות שצצות במפעל לוקחות זמן רב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully