וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: מעתה מאפשרת שיחות וידאו של עד 8 משתתפים

30.4.2020 / 9:16

אחרי שמנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, הכריז על "עדכון הקורונה" לווטסאפ, ועל אפשרות קיום שיחות וידאו של עד 8 משתתפים, משתמשים בעולם דיווחו כי התכונה החדשה סוף - סוף הגיעה לחנות האפליקציות

עריכת וידאו:ניר חן

"עדכון הקורונה": ביום שבת האחרון הכריז מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, על פלטפורמת שיחות הוידאו מרובת המשתתפים Zoom ולצידה על עדכון לווטסאפ שיאפשר קיום שיחות וידאו של עד 8 משתתפים. צוקרברג לא נקב בתאריך מדוייק, אך ביממה האחרונה משתמשים בעולם מדווחים כי העדכון זמין בחנויות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד. בפייסבוק הדגישו כי בניגוד ל-Zoom בה השיחות אינן מוצפנות, שיחות הוידאו בווטסאפ ימשיכו להיות מוצפנות, גם בעדכון הנוכחי, הן בוידאו, אודיו והן בטקסט.

ההרחבה של שיחות הוידאו התגלתה לפני מספר שבועות באחד מעדכוני הבטא ששוחררו, ונועד לתת מענה לפלטפורמות וידאו אחרות כמו Houseparty שרשמה זינוק מטאורי בהיקף השימוש, וכמובן ב-Zoom שמשמשת לשיחות וידאו החל ממספר בודד של אנשים ועד לשיעורים מקוונים. כדי ליהנות מההרחבה, על כל המשתתפים לעדכן את ווטסאפ דרך חנות האפליקציות, אחרת לא ניתן יהיה להוסיף אותם לשיחה. מצילומי מסך שהועלו לרשת, ווטסאפ תציג הודעה במידה ואחד מהמוזמנים לשיחה אינו משתמש בגרסה האחרונה שמאפשרת הוספה של עד 8 משתתפים.

שיחות וידאו בווטסאפ. יח״צ,
שיחות מוצפנות של עד 8 משתתפים בו זמנית./יח״צ

יממה אחר השקת ה-Rooms, ביקורות רבות הועלו בעולם כנגד פייסבוק בטענה כי הפלטפורמה אינה מאובטחת כלל, מה שעשוי לסכן אנשים שעושים שימוש בפלטפורמות לקיום שיחות רגישות. מנגד, ווטסאפ נותרה מאובטחת עם הצפנה מקצה לקצה, כשהחברה הדגישה שהתכונה נשארת גם בעדכון הנוכחי, וגם בשיחות הוידאו. על פי נתוני ווטסאפ, לשירות המסרים הפופולרי בעולם מעל ל-2 מיליארד משתמשים ב-180 מדינות. מתוך 2 מיליארד המשתמשים, כמיליארד משתמשים פעילים מדי יום כשהודו השוק הגדול ביותר של האפליקציה. רק שם כ-200 מיליון משתמשים ויש המעריכים כי מספר המשתמשים עלה ל-300 מיליון. מדי דקה נשלחות 29 מיליון הודעות ומדי יום נשלחות לא פחות מ-65 מיליארד הודעות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully