וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל נגד Zoom: מציעה שירות וידאו חינמי ללא הגבלות

30.4.2020 / 9:00

מחפשים אלטרנטיבה ל-Zoom? ענקית החיפוש גוגל הודיעה כי פלטפורמת שיחות הוידאו "Meet" שהוצעה עד כה למשתמשים עסקיים, תוצע מעתה בחינם לכל משתמשי גוגל. הפלטפורמה מאפשרת עד 100 משתתפים בו - זמנית וללא הגבלת זמן (בינתיים)

צילום: דוברות המשטרה

"Zoom" על הכוונת של גוגל: החברה האמריקנית הודיעה אמש (רביעי) באופן רשמי כי שירות שיחות הוידאו שלה, Meet, יוצע בחינם לכלל המשתמשים. השירות, שזמין כבר מספר שנים, יועד בעבר רק ללקוחות ששילמו עבור מנוי ה-G Suite של גוגל - השירות הארגוני של ענקית הטכנולוגיה לעסקים, הכולל גרסאות מיוחדות של ג'ימייל, דרייב ועוד. ולמרות שהחברה הודיעה כי השירות יהפוך בקרוב לחינמי, היא ציינה שבעוד כמה חודשים, אלו שלא ישלמו עבור מנוי ייאלצו לספוג כמה מגבלות חדשות. המגבלות הללו יכנסו לתוקף ב-30 בספטמבר ויכללו גם הגבלה של 60 דקות על כל שיחות הוידאו, וזאת על אף שנראה כי בדומה לזום, בתום ה-60 דקות ניתן יהיה ליצור שיחה חדשה.

גוגל Meet. -, אתר רשמי
גוגל Meet/אתר רשמי, -

עם זאת, חשוב לציין שהגרסה נטולת התשלום מגיעה עם מגוון של תכונות המבליטות אותה על פני שירותים אחרים. כך למשל, Meet יאפשר שיחות של עד 100 משתתפים בו זמנית וכן יציע תכונות כמו שיתוף מסך ואפילו תרגום לשיחה בזמן אמת. נראה כי המהלך של גוגל מגיע כחלק ממאמץ להיכנס לשוק תוכנות שיחות הוידאו ולהתחרות בחברות כמו "Zoom", שהפכו בחודשי התפרצות הנגיף לפופולריות במיוחד כדי לתקשר עם אנשים. למעשה, גוגל אינה החברה הראשונה שניסתה להיכנס לשוק הזה בחודש האחרון. פייסבוק השיקה שירות שיחות וידאו בשם "Messenger Rooms", המשולב בתוך אפליקציית ההודעות הקיימת של החברה. עם זאת, בשונה מ-Meet, השירות של פייסבוק מאפשר שיחות עם 50 משתתפים בלבד, אך הוא מוצע ללא הגבלת זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully