וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדכון הקורונה" מגיע בקרוב לאייפון

1.5.2020 / 0:01

אחרי הכרזת שיתוף הפעולה יוצא הדופן בין גוגל לאפל, נראה כי העדכון כמעט מוכן, וצפוי להגיע למכשירי האייפון במהלך השבועות הקרובים. עוד בגרסה החדשה, האייפון יזהה במידה והמשתמש עוטה מסיכה וידלג בצורה אוטומטית לשלב הזנת הסיסמה

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

מוקדם יותר החודש חברת אפל חשפה את הבטא הראשונה של גרסת ה-iOS 13.5 לאייפון, והשבוע היא חשפה את הבטא השלישית, כשמסתמן כי הגרסה החדשה תשוחרר במהלך השבועות הקרובים. הגרסה החדשה מביאה את המנגנון הראשון להתראות מפני חולי קורונה, כשהחברה פיתחה מנגנון שינתן לרשויות הבריאות ודרכו יוכלו לסמן כי במיקומים מסויימים עברו חולים. עוד הוא כולל שיפורים קטנים לבעיות גדולות, כמו בעיית זיהוי הפנים עם מסיכה, כשחיישן זיהוי הפנים לא עובד בצורה תקינה כשעוטים מסיכה. בעדכון החדש, אפל תאפשר לכם לוותר על זיהוי הפנים ולדלג ישר לסיסמה במידה כשהוא יזהה לבד במידה ואתם עוטים מסיכה.

השינוי העיקרי הוא המנגנון שפיתחה אפל ביחד עם גוגל, ויאפשר לראשונה לקבל התראה במידה והייתם על יד חולי קורונה. הטכנולוגיה החדשה תעבוד באמצעות קישורית בלוטות', כשכל משתמש אייפון או אנדרואיד יקבל מזהה רנדומלי ייחודי. כשהמשתמשים יישהו לאורך זמן בסמוך למשתמש אייפון או אנדרואיד, הם ישתפו ביניהם את המספרים. אחר כך, כשרשויות הבריאות יאתרו חולי קורונה, הם יוכלו לדרוש את המספר הייחודי שניתן באופן רנדומלי, ולהכריז עליו כחולה קורונה. באותו רגע, כל מי ששהה על יד אותו החולה, יקבל התראה. אפל ציינה כי כל משתמש יכול לבחור האם הוא רוצה להפעיל את אפשרות המעקב אחר חולי הקורונה, ובמידה ולא, ניתן יהיה לבטל זאת דרך תפריט ההגדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully