וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל? פייסבוק תאפשר למשתמשים לגבות את התמונות והסרטונים לגוגל

4.5.2020 / 6:25

פייסבוק מדווחת בימי הקורונה על זינוק בכמות המשתמשים, שמעלים יותר תמונות וסרטונים מאי פעם. כעת הרשת החברתית משתפת כי תאפשר למשתמשיה לגבות את כל תוכן המדיה שהעלו במהלך השנים, ישירות לחשבון הגוגל שלהם

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

התכונה שמשתמשים חיכו לה בפייסבוק מגיעה סוף סוף למדינות נוספות: מעכשיו, משתמשים יכולים להעביר את כל קבצי המדיה שפרסמו ברשת החברתית במהלך השנים לשירות התמונות של גוגל. למעשה, בלחיצת כפתור, ניתן להעביר כל תמונה וסרטון מחשבון הפייסבוק ישירות לחשבון הגוגל, ולגבות את התוכן בענן. עבור רבים שחיפשו דרך למחוק או לבטל את חשבון הפייסבוק שלהם, הרשת החברתית הפכה את הפעולה לפשוטה למדי וכעת מאפשר גם שמירה מלאה של כל המדיה בחשבון. התכונה החדשה נוסתה לראשונה באירלנד, ובעקבות הצלחה גדולה, פייסבוק החליטה להביא אותה גם למשתמשים בארצות הברית וקנדה. כרגע, עדיין לא ידוע מתי התכונה תגיע לישראל.

גיבוי תמונות לגוגל Photos מפייסבוק. -, צילום מסך
גיבוי תמונות לגוגל Photos מפייסבוק/צילום מסך, -

בעבר, משתמשים שרצו לגבות את תכני המדיה שלהם נאלצו להוריד הכל באופן ידני, אחד אחד. וגם אם אינכם מתכוונים למחוק את החשבון שלכם בקרוב, עדיין מומלץ מאוד שתשתמשו בכלי על מנת לשמור גיבוי של המדיה שלכם. עוד נראה כי פייסבוק תציע בקרוב לגבות את התמונות לשירותים נוספים, שכן העמוד מאפשר לבחור מרשימה של יעדים (כרגע, רק שירות התמונות של גוגל מופיע בה). לפייסבוק יש כבר שני מיליארד משתמשים פעילים. מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ורק בתקופת הקורונה, החברה דיווחה על עלייה נוספת ומשמעותית בכמות המשתמשים הפעילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כחלק מתקנות ה-GDPR (האסדרה הכללית להגנה על מידע), של האיחוד האירופי, חברות שפועלות בתוך האיחוד מחוייבות לאפשר למשתמשים להוריד את כל התוכן שנאגר עליהם. כך למעשה, פייסבוק מאפשרת למשתמשים להוריד את כל המידע שהעלו ברשת החברתית, לרבות תמונות וסרטונים. עד כה מי שרצה לגבות את החשבון שלו יכל לעשות זאת, אך מדובר בפעולה לא נוחה, שכן התוכן יורד בצורה מפוזרת. הכפתור החדש שאנחנו מקווים כי יגיע בקרוב גם לישראל, יאפשר לגבות את הסרטונים והתמונות בלחיצת כפתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully