וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות? אחרי חמש שנים פיליפס משיקה מכונת גילוח - דגל חדשה

עופר לוי

23.10.2019 / 10:37

חמש שנים אחרי שהשיקה מכונת גילוח - דגל, חברת פיליפס, מי שמובילה את שוק מוצרי הטיפוח הביתיים לגברים, משיקה מכונה חדשה עם תג מחיר של לא פחות מ-1,500 שקלים. המכונה מתיימרת להביא תוצאות טובות מבעבר, והטובות ביותר בקטגוריה. האם היא שווה את הכסף?

מכונת גילוח פיליפס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
היה שווה להמתין - לחלוטין/מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת פיליפס מובילה בכל מה שקשור לעולם הטיפוח, והטיפוח הגברי בפרט. החברה אחראית במהלך השנים על מכונות הגילוח הטובות ביותר שיש בשוק, ואף על סדרת ה-OneBlade לטיפוח אישי ומהיר. השנה פיליפס הציגה את "מכשיר הדגל" בתחום הטיפוח האישי, ה-S9000 Prestige, כשהתת דגם שנחת על שולחננו היה SP9861/16. לפיליפס לקח חמש שנים להשיק מכונת גילוח חדשה, אך נראה כי נדרש היה לבצע מחקר ארוך ומעמיק. מדובר במכונה שהיא לא זולה במיוחד ועולה 1,500 שקלים, אך האם ההמתנה הארוכה והמחיר הגבוה שווים את זה?

תוצאות של סכין גילוח אבל עם מכונה

כשאוחזים סמארטפון דגל, סמסונג או אייפון בפרט, מרגישים שאוחזים תכשיט של ממש. כך גם במכונת הגילוח של פיליפס. היא כוללת עיצוב אלגנטי, לא קל ולא כבד מדי, גימור מתכתי מוברש וידית אחיזה ארגונומית עם ציפוי גומי לאחיזה נוחה גם בסביבה רטובה. היא משדרת יוקרה, והיא בהחלט מכונה שאפשר להניח בגאון על השיש במקלחת. היא כוללת מסך שמציג סוללה באמצעות אחוזים ועוצמת גילוח הניתנת לבחירה מתוך שלוש עוצמות: מהירה עדינה רגילה. עוד שילבה פיליפס את טכנולוגיית ה-Beardadapt שסורקת את הזקן 15 פעמים בשניה.

פיליפס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
שלושה כפתורים: שליטה בעוצמה וכיבוי - הדלקה/מערכת וואלה!, מייקי לוי

המכונה מצויידת בלהבים ייחודיים בטכנולוגיית "Nanotec". לדברי החברה, הטכנולוגיה מאפשרת קיצוץ שיער ברמת הדיוק הגבוהה ביותר, ומספקת גילוח בקרבה מקסימלית לעור הפנים. בחברה מתגאים כי היא מאפשרת קיצוץ של זקן "צפוף" עד שבעה ימים. אני מוכרח להודות שניסיון העבר עם מכונת גילוח של פיליפס היה מאכזב במיוחד, אך הפעם הייתה חוויה מתקנת. ראש המכונה זהה לדגמים האחרונים שהושקו בשנים האחרונות: שלושה אזורי להבים גמישים, מה שמאפשר התאמה לכל אזורי הפנים, תכונה שקיימת וכבר הוכיחה עצמה בנוחות וביעילות.

המכונה הנוחה ביותר שהשתמשתי בה אי פעם

בפועל מדובר במכונה שהיא קצה הטכנולוגיה ואולי הנוחה ביותר שהשתמשתי בה אי פעם. היא עושה את העבודה היטב, אין צורך לחזור על אזורים, והמראה שמתקבל אחר כך הוא חלק, ממש כמו סכין. הניסיון הקודם שלי עם מכונת עבר של פיליפס היה לא טוב בלשון המעטה, והמכונה כלל לא עשתה את העבודה. הפעם? מדובר בהצלחה של ממש. עם זאת, פיצ'ר שכן אהבתי במכונה הקודמת היה המעמד שכלל שטיפה של המכונה עם נוזל מיוחד שמייצרת פיליפס, והוא דואג לנקות את הלהבים ולשמור עליהם לאורך זמן. עוד ניתן למצוא בערכה טרימר לקיצוץ הפאות והזקן.

פיליפס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
בהחלט מרגישים שזו מכונת הדגל של פיליפס/מערכת וואלה!, מייקי לוי

הערכה המפנקת כוללת משטח טעינה אלחוטי בטכנולוגיית Qi, בזהה לסמארטפונים, מה שמאפשר גם הטענת הסמארטפון במקביל להטענת מכונת הגילוח. אורך ההטענה של המכונה עומד על שלוש שעות, ובשימוש יום - יומי מצאתי עצמי מטעין אותה אחת לשבוע. הערכה מפנקת למדי וכוללת נרתיק נשיאה קשיח, אליו ניתן להכניס את המטען והמכונה.

בשורה התחתונה: שווה את הכסף

כן, היא אולי לא זולה, אבל היא מביאה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ואם נשים את הקלישאות בצד וכל הטכנולוגיות שחלקן גם אולי שיווקיות במידה מסויימת, היא פשוט מספקת את הסחורה ובמבחן התוצאה, היא עושה זאת בהצטיינות. היא עולה 1,500 שקלים ביבוא רשמי, ואם אתם משתמשים במכונה בצורה יומיומית, רכישת המכונה של פיליפס היא אחד מהדברים הטובים ביותר שתעשו.

  • עוד באותו נושא:
  • פיליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully