וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טקס חלוקת פרס מפעל חיים לביבי": הרשת מגיבה להצהרת ראש הממשלה

ראש הממשלה הציג את המשך שלבי אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה, לאור השיפור בנתוני התחלואה. עם זאת, בסוף ההצהרה נתניהו גם מתח ביקורת של שופטי העליון שדנו ביכולותו להרכיב ממשלה כנאשם בפילילים. התגובות ברשת לא איחרו להגיע

צילום: לע"מ

אחרי אינספור דיווחים, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציג אמש (שני) את שלבי ההמשך באסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה. בין היתר, נתניהו הודיע כי מגבלת היציאה עד מאה מטרים ממקום המגורים בוטלה, ומותר לקיים ביקורים אצל בני המשפחה. כמו כן, מיום חמישי ייפתחו הקניונים, השווקים וחדרי הכושר. גני הילדים יופעלו החל מהשבוע הבא ועד סוף החודש כלל מערכת החינוך תשוב לשגרה. לדבריו, בשלב הבא של אסטרטגיית היציאה צפויים להיפתח גם פארקים, ספריות, מוזיאונים ומתקני ספורט. בממשלה שוקלים גם את פתיחת ענף התיירות - הצימרים, המלונות והתעופה האזרחית. השבת תחום המסעדנות יידון בהמשך.

נוסף על כך, נתניהו אמר בפני הציבור כי הוא מקווה שבג"ץ לא יתערב בהסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן. זאת בתום יומיים של דיונים בשידור ישיר מהדיון בבג"ץ על יכולתו להרכיב ממשלה כנאשם בפלילים ובחוקיות ההסכם הקואליציוני. "זה עלול לגרור אותנו לבחירות רביעיות", אמר נתניהו. כמו תמיד, ברשת בעיקר צחקו על ההצהרה ואספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully