וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 10

5.5.2020 / 14:00

"מחיר נמוך יותר מאירופה": קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, השיקה את ה-Mi 10, מכשיר הדגל של שיאומי שהוכרז בעולם לפני חודש. הסמארטפון מציע יכולות מתקדמות, לרבות קישורית הדור החמישי. עם זאת, תג המחיר מעט גבוה ממה שהתרגלנו במכשירי החברה

שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 10. שיאומי,
השיאומי Mi 10/שיאומי

קבוצת המילטון, יבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, השיקה היום (שלישי) את מכשיר הדגל שיאומי MI10. המכשיר הוכרז לפני חודש בהשקה עולמית, וכבר מגיע לישראל, כשהוא זמין בגרסה אחת הכוללת 8 גיגה זיכרון RAM וזיכרון אחסון בנפח 256 גיגה. בהמילטון מציינים כי הוא יוצע במחיר הנמוך ממחירו באירופה, והוא יעמוד על 2,999 שקלים בלבד. הרכישה מתאפשרת דרך אתר שיאומי ישראל ואתרי המשווקים הרשמיים.

ה-Mi 10 מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' מסוג Amoled, ברזולוציית FullHD+ וקצב רענון של 90 הרץ. המסך תומך בתקן HDR10 Plus המאפשר טווח צבעים דינמי רחב, מה שבא לידי ביטוי עם צבעים עשירים, בצפייה בשירותים תומכים כמו נטפליקס. עוד הוא כולל בהירות מרבית של 1,120 ניטים, מה שיאפשר המשך עבודה תחת שמש ישירה.

שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 10. שיאומי,
השיאומי Mi 10/שיאומי

בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 865, והוא מכשיר הדגל הראשון של שיאומי בישראל התומך ברשת הדור החמישי. עוד הוא מציע סוללה בקיבולת 4,780 מיליאמפר שעה, הגבוהה ביותר ששיאומי אי פעם הציעה במכשירי דגל. בגב המכשיר ניתן למצוא ארבע מצלמות אחוריות: חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה - פיקסל עם מייצב תמונה אופטי, מצלמת 13 מגה - פיקסל עם עדשת צילום רחבה, חיישן עומק שדה של 2 מגה - פיקסל, וחיישן 2 מגה - פיקסל עם עדשת מאקרו.

הסמארטפון יהיה זמין לרכישה החל מהיום (שלישי) בגרסת 8 גיגה RAM ו-256 גיגה אחסון, במחיר מומלץ לצרכן של 2,999 שקלים. המכשיר יגיע בצבע אפור וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully