וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: פורטנייט חוגגת 350 מיליון משתמשים

8.5.2020 / 12:39

כבר שלחתם ברכה? חברת Epic, המפתחת את "פורטנייט" הודיעה כי הגיעה ל-350 מיליון שחקנים פעילים. פורטנייט זמינה בכל הפלטפורמות האפשריות, ולרגל המאורע החגיגי, תקיים "מיני פסטיבל" מוזיקה שבו תארח דיג'יים מובילים

עריכה: דפי מקל

סטודיו המשחקים "Epic" הודיע כי נרשמו מעל ל-350 מיליון שחקנים, מה שהופך את משחק ה-Battle Royale לאחד מהמשחקים הפופולריים שיצאו אי פעם, כשהוא עוקב את Minecraft ומשחקים אחרים ששוחררו ב-15 שנים האחרונות. בעוד שלא ברור כמה שחקנים פעילים מדי יום או חודש, ב-Epic מסרו כי רק בחודש אפריל, השחקנים שיחקו בהיקף שעות מצטבר של 3.2 מיליארד שעות בפורטנייט.

ספירת השחקנים האחרונה על ידי Epic נעשתה במרץ 2019, אז ציינה 250 מיליון שחקנים. רק נזכיר כי המשחק שוחרר לראשונה ביולי 2017, כך שהוא עדיין לא חוגג 3 שנים, אבל כבר מונה מעל ל-350 מיליון שחקנים. אחת הסיבות שעזרו לפורטנייט להתרחב בצורה כה רחבה, היא שהוא זמין בכל הפלטפורמות; מחשב, פליסטיישן, אקסבוקס ואפילו סמארטפונים, הן אנדרואיד והן אייפון. עוד ב-Epic דואגים לשחרר עדכונים תכופים, כך שכל פלטפורמה נשארת מעודכנת.

פורטנייט באולם ה-IMAX שביס פלאנט בראשון לציון. עמית לגו, מערכת וואלה
פורטנייט באולם איימקס/מערכת וואלה, עמית לגו

לאחרונה התווסף למשחק מצב חדש "Party Royale", במהלכו יכולים השחקנים "לבלות עם חברים" בפלטפורמה הווירטואלית, ולצפות בהופעות חיות, ואפילו "לבלות" בפארקי שעשועים. לאחרונה התווסף למשחק מצב חדש "Party Royale", במהלכו יכולים השחקנים "לבלות עם חברים" בפלטפורמה הווירטואלית, ולצפות בהופעות חיות, ואפילו "לבלות" בפארקי שעשועים. אמש (חמישי) הכריזה פורטנייט כי בעקבות הגעתה ל-350 מיליון שחקנים, תקיים "פסטיבל קטן" עם הדיג'יים Steve Aoki, Deadmau5 ו-Dillon Francis.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully