וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ופייסבוק לעובדים: "יכולים להמשיך לעבוד מהבית עד סוף השנה"

10.5.2020 / 10:26

חברות ההיי-טק ממשיכות לעבוד מהבית: גוגל ופייסבוק הודיעו לעובדים כי הם יכולים להמשיך לעבוד מהבית עד סוף השנה, כשרק בתחילת חודש יולי העובדים שחייבים להגיע למשרדים יחזרו. כדי להקל על העובדים, בפייסבוק העניקו בונוס בשווי של 1,000 דולר

מערכת וואלה!

התפשטות נגיף הקורונה הובילה לסגר של מאות מיליוני אנשים ושמירה על ריחוק חברתי. ענקיו הטכנולוגיה גוגל ופייסבוק במסר לעובדים: "המשיכו לעבוד מהבית עד סוף השנה". מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, אמר כי העובדים שנדרשים לחזור למשרד יעשו זאת החל מיולי, וזאת אחרי שינקטו צעדי בטיחות, אך רוב העובדים שיכולים לעבוד מהבית, ימשיכו לעשות זאת עד סוף השנה.

הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, הודיעה על מהלך דומה לשל גוגל. "פייסבוק נקטה את הצעד הבא בפילוסופיית החזרה לעבודה. היום הודענו כי כל מי שיכול לבצע את עבודתו מרחוק, יוכל לעשות זאת עד סוף השנה", אמר דובר פייסבוק. עוד הוסיפו בפייסבוק כי הם עדיין קובעים אילו עובדים ידרשו להגיע למשרדים. הרשת החברתית העניקה לעובדיה מענק של 1,000 דולר עבור עלויות העבודה מהבית, והטיפול בילדים.

משרדי גוגל החדשים בלונדון. יח״צ, מערכת וואלה!
משרדי גוגל בלונדון ישארו סגורים, בינתיים/מערכת וואלה!, יח״צ

חברות ההיי-טק ידועות בגמישות היתרה שלהן כלפי העובדים ובעיקר בתנאים המפנקים. לא מן הנמנע שבמהלך החודשים הקרובים נראה חברות נוספות שמצטרפות למהלך של גוגל ופייסבוק ומתירות או אפילו מנחות את העובדים להמשיך מהבית, תוך כדי שהן מעניקות בונוסים משמעותיים על מנת לשפר את אווירת העבודה ולהפוך אותה לפרודקטיבית יותר. עם זאת, יש לציין כי ייתכן והעבודה מהבית תגרום לדחיית פיצ'רים ועדכונים של חברות, כשבנטפליקס כבר הודיעו כי פיצ'רים מסויימים יידחו בעקבות המגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully