וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם הסטארטאפים "Floor 28" של אמזון מתאים עצמו "לימי" הקורונה

המצב הנוכחי של הבידוד והריחוק החברתי, הביא את Amazon Web Services בישראל לבצע שינויים בפעילות המקומית של תוכנית הסטרטאפים - Builder Space המיועדת לסטרטאפים הנמצאים בתחילת דרכם

נגיף הקורונה השפיע בצורה דרמטית על החיים של כולנו וגם על תוכניות הסטרטאפים הרבות הפועלות בישראל. תוכניות אלו הצטרכו להתאים את עצמן למצב בו רוב האנשים נמצאים בבתים שלהם. המצב הנוכחי הביא את Amazon Web Services בישראל לבצע שינויים בפעילות המקומית של תוכנית הסטרטאפים - Builder Space המיועדת לסטרטאפים הנמצאים בתחילת דרכם.

Builder Space AWS היא תוכנית הנמשכת 10 שבועות המיועדת לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים על מנת להאיץ את זמן הפיתוח הטכנולוגי והעסקי של המוצר ולאפשר הגעה מהירה יותר של מוצר בר קיימא מינימלי לשוק, או התפתחות מוצר קיים והגעה לנקודת הציון הבאה שלו. במסגרת התוכנית, AWS מספקת גישה למשאבים, כלים ורשת הקשרים של החברה העשוים לסייע למיזמים בהתפתחותם. בין הסטרטאפים שהשתתפו בתוכנית אפשר לציין את Persolvo, VoiceFront InsightCat.

Builder Space נפתחה לראשונה בתחילת נובמבר 2019 עם עשרות סטארטאפים. בעוד שרוב שוק תוכניות הסטארטאפים עובד במתכנות של פתיחת מחזורים כל 3-4 חודשים, AWS החליטה לנקוט בגישת הרשמה פתוחה כל הזמן. גישה זו נובעת מההכרה של AWS בכך שסטארטאפים צעירים, צריכים תמיכה מיידית. AWS משקיעה בתוכנית את המשאבים, הקשרים והכלים שיש לה עבור הפיתוח של הסטארטאפים, והסטארטאפים מצידם אחראים להשתמש בכלים שקיבלו, על מנת למקסם את היכולת שלהם לצמוח מהר. התוכנית היא ללא דמי השתתפות ו-AWS אינה לוקחת אקוויטי בחברה.

תוכנית "Builders Space" של AWS, תוכננה במיוחד לספק לסטארט אפים בשלבים מוקדמים משאבים טכנולוגיים, הדרכה וחונכות על ידי ארכיטקטים הפתרונות של -AWS וצוותים המומחים בתחומים הנוגעים בפעילות העסקית של המיזם. במהלך עשרת שבועות התוכנית הצוות עובד יחד עם המיזמים, על זיהוי הצרכים והאתגרים העומדים בפניהם בתחילת דרכם ומסייע במיקוד הנדרש למיזם על מנת להגיע לנקודת הציון הבאה בהתפתחותו. נוסף על הידע והכלים ש- AWS מספקת לסטארטאפים, התוכנית מאפשרת גישה מהירה למשקיעים, יעוץ ממוקד בתחומי הפעילות השונים של המיזם על-ידי מובילי דעה בתעשיה וסדנאות עסקיות המותאמות למיזמים בתחילת דרכם. כיוון שהצרכים של היזמים בתחילת דרכם שונים ממיזם למיזם, צוות התוכנית עובד עימם צמוד על ביסוס התשתית הטכנולוגית והעסקית של המיזם החל ממתן יעוץ פרטני של מומחי הטכנולוגיה וצוות הפיתוח העסקי של AWS ועד לפגישות שבועיות עם מנהלת התוכנית, לזיהוי צרכים חדשים והנגשה של כלים ומשאבים נוספים, בין אם חיצוניים ובין אם מתוך AWS, לטובת קידום המיזם בצורה מהירה ונכונה. סטארטאפים המעוניינים להשתתף ב-Builder Space, יכולים להגיש מועמדות לתוכנית, כאשר לאחר מכן, מתבצע תהליך מהיר ומקצועי של ראיונות מקדימים והסטארטאפ מקבל תשובה כמעט באופן מיידי.

הקורונה הכריחה את כל העולם להישאר בבית, וגם ב-Builder Space התבצעו שינויים מתאימים למציאות החדשה. בימים כתיקונם, התוכנית כוללת מתחם עבודה ייעודי למשתתפים ב- AWS Floor28 בתל אביב. מדובר במתחם ייעודי שתוכנן על מנת לארח אירועים, סדנאות, מפגשים, טכנולוגיים של התעשייה, סדנאות ואת AWS Builders Space. טרום תקופת הקורונה, מתחם AWS Builder Space ב-Floor28 איפשר לסטארטאפים עבודה צוותית, שיח יומי עם סטארטאפים אחרים חברי התוכנית וכמובן גישה בלתי אמצעית לכל הסדנאות, התכנים והנטוורק של AWS. בעקבות הקורונה, בוצעו התאמות למצב החדש, מבלי לפגוע בתוכן הרגיל שהמשתתפים מקבלים. התוכנית כולה עברה להיות וירטואלית ונוסף עליה נדבך של התייחסות רגישה וממוקדת להתפתחות המיזם בתקופה זו.

עוד בוואלה!

פירצת אבטחה חמורה התגלתה במכשירי סמסונג שהושקו בשנים האחרונות

לכתבה המלאה

אחד האלמנטים שנוספו לתוכנית הינו מפגשי Virtual Stand Up Meetings - מפגשים קצרים בני 15 דקות לקביעת מטרות ויעדים לשבוע הקרוב ופידבק על אבני הדרך שהושגו בשבוע שעבר. כמו כן, בשל המצב הדינמי AWS יזמה מפגש וירטואלי מעמיק עם הסטארטאפים בתוכנית לניתוח מצב השפעת הקורונה על כל מיזם, אשר התמקד באתגרים וההזדמנויות שהתקופה הנוכחית מביאה לסטארטאפים. הדבר אפשר ליזמים לשמוע תובנות מצד חברי התוכנית, לקבל רעיונות לפעולות שעליהם לנקוט ופידבק על האסטרטגיה הנוכחית שלהם. התאמת התוכנית למצב הנוכחי, הגמישות ש-AWS גילתה נוכח המצב והעבודה הצמודה של צוות התוכנית עם היזמים, איפשרה גם ליזמים שנקלעו למצב של סגירת השמיים בזמן משבר הקורונה, עדיין לקבל את כל הערכים שהתוכנית מספקת, למרות הימצאותם מעבר לים. המפגשים הווירטואליים של הסטארטאפים עם צוות התוכנית, משקיעים ויועצים מתקיימים באמצעות Amazon Chime - פלטפורמת שיחות וידאו וצ'ט של אמזון.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully