וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון הקרוב של ווטסאפ: צפויה לתמוך בשיחות וידאו של עד 50 משתמשים

13.5.2020 / 14:10

האם ווטסאפ תתמוך בקרוב בשיחות וידאו של עד 50 משתתפים? עדויות חדשות נמצאו באחת מגרסאות הבטא של הפלטפורמה. על פי העדויות, העדכון יאפשר תמיכה בפלטפורמת Rooms שהשיקה פייסבוק לפני מספר שבועות

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

אחרי העדכון שכלל תמיכה בשיחות וידאו של עד 8 אנשים, ווטסאפ עשויה להתעדכן שוב, והפעם תתמוך בשיחות וידאו של עד 50 משתתפים. מדובר בהטמעה של פלטפורמת "Messenger Rooms" אותה פייסבוק השיקה לפני מספר שבועות. אתר WABetaInfo שעוסק בעדכוני תוכנה לווטסאפ, מצא עדויות לעדכון הצפוי באחת מגרסאות הניסוי. על פי הדיווחים, ניתן יהיה לבחור בין קיום שיחת וידאו של עד 8 משתתפים בתוך ווטסאפ, או לקיים שיחת וידאו עם מספר גדול יותר של משתמשים באמצעות הפלטפורמה החדשה של פייסבוק.

הקישור לפלטפורמה של פייסבוק נמצא ברשימת קיצורי הדרך בממשק האינטרנטי של ווטסאפ. לאחר לחיצה על כפתור ה-Messenger Rooms, המשתמש מקבל הודעה כי הוא מועבר לפלטפורמה החדשה, וכי השיחות אינן מוצפנות מקצה - לקצה כמו בווטסאפ. התכונה עדיין לא פועלת ובשלב זה נמצאת עדיין בפיתוח. בשעה שמאות מיליוני אנשים נמצאים בבידוד ברחבי העולם, עולה הצורך בשיחות וידאו מרובות משתתפים. אחרי ש-Zoom עלתה לכותרות, בקבוצת פייסבוק השיקו את פלטפורמת שיחות הוידאו, ואף עדכנו את ווטסאפ.

ווטסאפ. ShutterStock
תתמוך בשיחות וידאו של עד 50 משתמשים אבל יש גם קאץ׳/ShutterStock

בשעה שמאות מיליוני אנשים נמצאים בבידוד ברחבי העולם, עולה הצורך בשיחות וידאו מרובות משתתפים. אחרי ש-Zoom עלתה לכותרות, בקבוצת פייסבוק השיקו את פלטפורמת שיחות הוידאו, ואף עדכנו את ווטסאפ שתתמוך בשיחות וידאו וקוליות של עד 8 משתתפים. התכונה החדשה עדיין לא פועלת ובשלב זה נמצאת עדיין בפיתוח, וכאמור, הפלטפורמה שהשיקה פייסבוק אינה מוצפנת בניגוד לווטסאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully