וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט משדרגת את מהירות האינטרנט ומשיקה מוקד ייעודי לגיימרים

תחום הגיימינג נמצא בנסיקה בשנים האחרונות, וחברות רבות מנסות לפנות אל הקהל שנחשב לאיכותי ונוהג לשלם על מוצרי פרימיום. כעת חברת הוט חושפת מוקד ייעודי לגיימרים ועל שדרוג חבילת האינטרנט

הוט לוגו. יח"צ,
הוט לוגו/יח"צ

חברת Hot מודיעה על השקת חבילה ייעודית ומוקד שירות ייעודי לקהל הגיימרים. מדובר בחבילת גלישה שמציעה עד 500 מגה - ביט הורדה, ולראשונה עד 12 מגה - ביט בהעלאה. לדברי החברה, החבילה החדשה תאפשר חווית גיימינג מהירה, חלקה וללא השהיות. עוד השיקה מוקד שירות מיוחד שמיועד רק לגיימרים. "אנו עוקבים באדיקות אחר השינויים במגמת צריכת האינטרנט בשנים האחרונות ובראשה התחזקות משחקי הרשת וקהילת הגיימרים. מאז משבר הקורונה חל גידול של יותר מ-68% בישראלים המשחקים משחקי רשת ומבקשים אינטרנט חזק ויציב. על רקע כל אלו, החליטה החברה לצאת במהלך אסטרטגי המציב את חוויית הגיימינג במרכז", אמרה מירי לוין, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים.

בהוט מסרו כי על פי מחקר שעשו, מצאו כי הפרמטרים החשובים ביותר בעולם הגיימינג הוא איכות תשתית האינטרנט שעל גביו גולש הגיימר, ומורכב ממספר מדדים: הורדה והעלאה. עוד חשוב להם לקבל תמיכה מנציגי שירות ייעודים המכירים את שפתם ובעלי רקע רלוונטי. החבילה החדשה זמינה במחיר של 109 שקלים לחודש, למשך שלושה חודשים ראשונים, ואחר כך תעלה 129 שקלים לחודש. עוד היא תקים מוקד שירות ייעודי ובלעדי לגיימרים, בו יתנו מענה נציגים שהוכשרו לטיפול בקהילת הגיימרים. ב-Hot מסרו כי המתחרים מציעים מהירות הורדה של עד 100 מגה - ביט לשניה ועד 5 מגה - ביט העלאה, כך שמדובר בפערים משמעותיים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully