וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ל- AllCloud הישראלית: הוכרזה על ידי אמזון העולמית כשותפת פתרונות Saas בכירה

הישג לחברת AllCloud הישראלית: הוכרזה על ידי אמזון העולמית כשותפת פתרונות SaaS. האסמכתא מבדלת את All Cloud כחברת רשת השותפים של אמזון APN (AWS Partner Network) המחזיקה במומחיות תחום עמוקה בקטגוריית שירותי עיצוב ארכיטקטורת ענן

חברת AllCloud. טליה שמדיט,
חברת AllCloud/טליה שמדיט

חברת AllCloud הודיעה כי השיגה את מעמד ה-SaaS Competency של שירות הענן של אמזון (AWS). סטטוס ה- SaaS Competency מאשרר את מעמדה של AllCloud וניתן רק לחברות בעלות ניסיון עשיר, שהפגינו יכולת רבה בסיוע לארגונים לתכנן ולבנות פתרונות SaaS ו -cloud-native על גבי פלטפורמת הענן של AWS.

אסמכתת ה- SaaS של AWS מבדלת את AllCloud כחברת רשת השותפים של אמזון AWS Partner Network (APN) המחזיקה במומחיות תחום עמוקה בקטגוריית שירותי עיצוב ארכיטקטורת ענן . לשותפיי הייעוץ של APN בקטגוריית שירותי העיצוב יש מומחיות עמוקה בתכנון והטמעה של פתרונות SaaS מורכבים, תוך שימוש בתשתית AWS,כמו גם היכולת לתכנן, ליישם ולשלב תשתיות AWS עבור יישומי SaaS. סטטוס ה - AWS SaaS Competency ניתן רק לחברות המשתייכות לרשת ה- APN Partners אשר הפגינו מומחיות עמוקה בתכנון ועיצוב פתרונות SaaS על גבי AWS.

"AllCloud גאה מאוד להיות אחת השותפות הראשונות של APN שהשיגה מעמד של AWS SaaS Competency, אמר להב סביר, מייסד משותף, סמנכ"ל בכיר והארכיטקט הראשי בחברה. "כשותפת APN נחושה, הרי של- AllCloud יש היסטוריה ארוכה של סיוע לארגונים במעבר ממערכות Legacy למודל ענן מתקדם הכולל גם שירותי תוכנה SaaS . כעת, שש שנים לאחר שיצאנו לדרך משותפת, בעוד ש AllCloud צמחה לספק פתרונות חדשניים ללקוחותיה ברחבי העולם מתוך מגוון ההיצע הרחב של AWS, ראוי שהאסמכתא החמישית שלנו מ AWS תהיה ה- AWS SaaS Competency.

AWS מאפשרת יישום פתרונות מדרגיים, גמישים וחסכוניים עבור סטארט-אפים וארגונים גלובליים כאחד. כדי לתמוך בצורה מיטבית בשילוב ובפריסה של פתרונות אלה, הקימה AWS את תוכנית ה AWS Competency מתוך מטרה לעזור ללקוחות לזהות שותפי ייעוץ וטכנולוגיות APN בעלי מומחיות עמוקה וניסיון עשיר בתעשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully