וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 1,500 שקלים: סמארטפונים שווים בלי לקרוע את הכיס

18.5.2020 / 11:35

כבר לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון שכולל יכולות צילום מתקדמות וביצועים טובים. יצרניות הסמארטפונים מציעות כיום מגוון רחב של אופציות משתלמות, החל מכמה מאות שקלים ועד לאלפי שקלים בודדים. אספנו את הטובים ביותר עד 1,500 שקלים

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

כבר לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון מספיק מתקדם ואיכותי, ועכשיו יותר מתמיד, אנשים רבים מנסים לחסוך בהוצאות. עם זאת, נראה כי הסמארטפון הפך למוצר צריכה בסיסי, שכל אחד חייב. יותר ויותר יצרניות סלולר משיקות בשנים האחרונות מכשירי ביניים עם ביצועים מתקדמים במיוחד, כאלו שהשמשתמש הממוצע כלל לא ירגיש בהבדל בינם לבין מכשירי הדגל. אספנו את מכשירי הדגל הטובים ביותר עד 1,500 שקלים.

Galaxy A51: מערך צילום מתקדם

ה-Galaxy A51 הושק בדצמבר 2019 וזהו אחד מהמכשירים החדשים ביותר ברשימה. הוא כולל מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית FullHD+. בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים מתוצרת עצמית של סמסונג, Exynos 9611 ו-4 גיגה זיכרון RAM. היחודיות של הסאמרטפון היא מערך הצילום המחומש שכולל חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל עם עדשה רחבה, חיישן נוסף של 12 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 123 מעלות, חיישן 5 מגה פיקסל מאקרו וחיישן 5 מגה פיקסל לצילום עומק. המצלמה הקדמית כוללת חיישן 32 מגה פיקסל. עוד הוא תומך בהטענה מהירה, קורא טביעות אצבע מתחת למסך וסוללה בקיבולת 4,000 מיליאמפר-שעה. מחירו של ה-A51 עומד על 1,499 שקלים ביבוא רשמי של סאני.

סמסונג A50. יח"צ,
מערך צילום מתקדם/יח"צ

Mi 9 Lite: ביצועים גבוהים

ה-Mi 9 הינו מכשיר הדגל בדימוס של שיאומי, כשגרסת ה-Lite מביאה חומרה מרשימה עם תג מחיר נמוך במיוחד. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.39 אינץ', ברזולוציית FullHD+, מערך צילום משולש הכולל שלושה חיישנים: 48 מגה פיקסל, 8 מגה פיקסל ו-2 מגה פיקסל. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 710, ואליה משודך זיכרון של 6 גיגה. עוד הוא מגיע עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך, הטענה מהירה ומערכת הפעלה בגרסה אנדרואיד 10. ניתן למצוא אותו במחיר של 1,450 שקלים.

שיאומי mi 9 lite. יח״צ,
ביצועים גבוהים במחיר נמוך/יח״צ

מייזו 8X: תמורה מצויינת למחיר

מייזו 8X מגיע עם מסך בגודל 6.15 אינץ' ברזולוציית FullHD+, ערכת השבבים סנארפדרגון 710 ו-4 או 6 גיגה זיכרון RAM. מערך הצילום האחורי כולל שני חיישנים, הראשון של 12 מגה פיקסל, עם טכנולוגיית פיקסלים כפולים, מפתח צמצם יחסית נמוך של F/1.9 שעוזר בצילום בתנאי תאורה מאתגרים, ומצלמה נוספת של חמישה מגה פיקסל לצילום תמונות עומק. המצלמה הראשית כוללת חיישן של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.0 ומאפשרת צילום תמונות עומק. הוא נמכר תמורת 1,199 שקלים ומדובר בסמארטפון שנותן תמורה מצויינת למחיר.

מייזו X8 Meizu. עמית לגו, מערכת וואלה
תמורה מצויינת למחיר/מערכת וואלה, עמית לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully