וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zoom מתעדכנת: הכפתור החדש שיעזור לשלוט על הפרטיות בפלטפורמה

18.5.2020 / 14:01

אחרי ביקורות רבה על נושא הפרטיות, ב-Zoom, פלטפורמת הוידאו הפופולרית, הכריזו על תוכנית "90 ימים". במהלכה, שיפרו מקצה לקצה את יכולות האבטחה והפרטיות בפלטפורמה, וכעת משיקים פיצ'ר חדש שיקל על יכולות הפרטיות בפלטפורמה

בסרטון: נשיא המדינה, ראובן ריבלין בשיחה עם משפחתו ב-Zoom

כחלק מתוכנית "90 הימים", לתגבור האבטחה והפרטיות עבור המשתמשים, עליה הכריזה חברת זום, ולצד ההשקה של Zoom 5.0, התווסף בימים האחרונים אייקון אבטחה חדש אותו רואים יזמי השיחות, מייד עם הכניסה למפגש הזום. מדובר בתכונות האבטחה של זום, אליהן ניגשו בעבר באמצעות תפריטי הפגישה. הכפתור החדש מנגיש את יכולות האבטחה של הפלטפורמה שהיו זמינות עד כה, לרבות דיווח על משתמשים בעייתיים ועוד. "מעבר להצפנה שהוספנו, שהעלתה את הרף עבור אבטחת נתוני המשתמשים שלנו, אני נלהב בעיקר מאייקון 'כפתור' האבטחה שהוספנו לסרגל התפריטים של הפגישה. האייקון, לוקח את כל אמצעי האבטחה שלנו, קיימים וחדשים, וממקם אותם עבור מארחי הפגישות שלנו בחזית, במקום אחד ובמרכז תשומת הלב", אמר עודד גל, סמנכ"ל המוצר הראשי של זום.

הכפתור החדש מאפשר יישומי אבטחה ופרטיות מוגברים, יכולות חדשות לצד ישנות, עליהן ניתן לשלוט בצורה נוחה. בין הפעולות ניתן לבצע: נעילת פגישה, הפעלת מצב "חדר המתנה" למניעת כניסה של גורמים לא רצויים, סילוק משתתפים בעייתים, הגבלת משתתפים במפגש לשיתוף מסך, ניהול צ'אט ושינוי תכנים המועברים על ידי מארגן המפגש ועוד. עוד על רקע התחרות שגוברת מצד גוגל ופייסבוק, חברת Zoom הפסיקה להגביל את משך השיחה ל-40 דקות, כשהיא מאפשרת באופן זמני, קיום שיחות ללא הגבלת זמן. כדי ליהנות מהכפתור החדש, יש לעדכן את התוכנה.

פלטפורמת Zoom הפכה לפלטפורמת שיחות הוידאו המובילה בזמן הקורונה, ורשמה נסיקה מטאורית מבחינת היקף השימוש שהשפיע על עליית מניית החברה. בשעה שמיליוני אנשים נמצאים בהסגר ברחבי העולם, Zoom הפכה לפלטפורמה הנוחה והמובילה ביותר, בעיקר בשל האפשרויות המורחבות מעבר לקיום שיחות וידאו מרובות משתתפים, כמו שיתוף מסך, הקלטת מסך ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • zoom
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully