וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה: כך תקבלו פיצוי עבור כרטיס חופשי חודשי בתחבורה ציבורית

19.5.2020 / 11:27

בעקבות צמצום קווי התחבורה הציבורית, משרד התחבורה הודיע לאחרונה כי כ- 400,000 רוכשי כרטיס חופשי חודשי על סוגיו השונים, לפני צמצום הקווים בגלל הקורונה, יקבלו פיצוי חזרה ולא משנה האם נסעו או לא. כך תוכלו לקבל פיצוי בקלות באמצעות הסמארטפון

יח״צ

אחד מהצעדים שמשרד הבריאות והממשלה נקטו כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, היה לצמצם משמעותית את התחבורה הציבורית ואף לבטל אותה בשעות הערב ובסופי שבוע. כעת משרד התחבורה הודיע כי 400,000 רוכשי כרטיסי חופשי - חודשי, או חופשי - שנתי או סמסטר ב' לסטודנטים, לפני תקובת הקורונה, יקבלו פיצוי חזרה ולא משנה האם נסעו או לא. לא מדובר בהחזר כספי מלא, אלא פיצוי שאותו ניתן יהיה לבחור בין מגוון אופציות: חצי חודשי חופשי למשך 15 ימים, חופשי חודשי הזהה לזה שנרכש ב-50% הנחה, או 50% משווי החופשי חודשי כפיצוי לטעינת ערך צבור לניצול בהמשך.

רכשתם את אחד מהמנויים? כך תוכלו לקבל את ההחזר

על מנת לקבל את ההחזר, היכנסו לאפליקציית התשלומים הדיגיטלית HopOn אשר משמשת להטענת כרטיסי הרב קו בשגרה. הפיצוי באפליקציה יינתן לכלל המשתמשים שרכשו את אחד מהחוזים, גם אם נרכשו מנהגי האוטובוס או באפליקציות אחרות.

אחרי שפתחתם את האפליקציה, הצמידו את הרב קו אל המכשיר (מכשירי אנדרואיד תומכי NFC ואייפון בעלי iOS 13 ומעלה) והמתינו לפתיחת פרטי הרב קו שלכם. במסך זה אשר מכיל את מגוון חוזי הנסיעה האפשריים, תוכלו לראות בראש המסך האם הנכם זכאים לפיצוי הקורונה. לאחר שאושר כי אכן הנכם זכאים לפיצוי, ניתן יהיה לבחור מבין האופציות האפשריות למימוש הפיצוי. בסיום בחירת סוג הפיצוי, תצטרכו לסרוק את הרב קו בשנית והפיצוי יעודכן לתוך כרטיס הרב קו שלכם בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • אוטובוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully