וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתנה רבה: "עדכון הקורונה" הגיע לאייפון

22.5.2020 / 8:41

אחרי שגוגל ואפל הכריזו על שיתוף פעולה יוצא דופן בו מכשירי האייפון והאנדרואיד יחלקו אינפורמציה שתאפשר "זיהוי והתרעה" של חולי קורונה, העדכון המיוחל הגיע לאייפון. עוד העדכון כולל אפשרות הזנת סיסמה במיקום זיהוי הפנים במידה והמשתמש עוטה מסיכה

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

משתמשי אייפון? אחרי המתנה רבה ובדיקות מקיפות, אפל שחררה את עדכון iOS 13.5 למערכת ההפעלה. מדובר ב"עדכון הקורונה" שמביא לראשונה את המנגנון להתראות מפני חולי קורונה. זהו שיתוף פעולה יוצא דופן בין אפל וגוגל שחברו יחד כדי לפתח מנגנון שיאפשר לרשויות הבריאות להצליב בין חולה קורונה לסמארטפון ולמי שהיה בקרבתו. עוד הגרסה החדשה מאפשרת לדלג על זיהוי הפנים במידה ואתם עוטים מסכה, ומוסיפה פיצ'ר חדש ל-FaceTime.

זיהוי חולי הקורונה לא יעבוד בצורה אוטומטית, וידרוש מרשויות הבריאות להתחבר למערכת של אפל וגוגל. החברות הבהירו כי תהליך המעקב מתבצע בצורה אנונימית וכי אין שיוך בין הפרטים האישיים לבין הזיהוי. כך לדוגמה, כל אייפון מקבל מספר רנדומלי, ובמידה והמספר הרנדומלי הוגדר כחולה קורונה, כל מי שהיה איתו במגע יקבל התרעה.

עוד בגרסאות הקודמות, משתמשי אפל שהגנו על האייפון באמצעות זיהוי הפנים, נאלצו להסיר את המסכה כדי לפתוח את האייפון או להמתין מספר שניות עד שזיהוי הפנים יכשל. אפל הבינה שהפונקציה הבטוחה הפכה למעיקה, וכעת שילבה כפתור שיאפשר לעבור ישירות להזנת הסיסמה במידה ואתם עוטים מסכה. העדכון זמין להורדה כבר עכשיו על ידי כניסה להגדרות, כללי, עדכוני תוכנה. יש לציין כי לא דווחו על תקלות בעדכון, כך שמדובר בעדכון בטוח למדי. עם זאת, חשוב לבצע גיבוי לפני כל עדכון גרסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully