וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל תחשוף בקרוב אוזניות חדשות בסדרת ה-AirPods?

24.5.2020 / 16:21

אחרי שרכשה ב-2014 את חברת "Beats", אפל כמעט ולא השיקה דגמים חדשים אלא רק רעננה את קו המוצרים הנוכחי. שמועות חדשות מרמזות כי אפל עשויה להשיק דגם חדש "AirPods Studio", אוזניות קשת אלחוטיות ממותגות אפל

מערכת וואלה

האם אפל תשיק אוזניות "קשת" בחודש הקרוב? בחודשים האחרונים אנחנו עדים לגל שמועות כי אפל מפתחת גרסת אוזניות קשת שיושקו תחת סדרת ה-AirPods ויזכו לשם "AirPods Studio". בעבר נטען כי אפל תשיק את האוזניות בחצי השני של שנת 2020, אך כעת נטען כי ההשקה צפויה להתרחש ממש בכל יום. התפשטות נגיף הקורונה ומדיניות ההשקה החדשה של אפל בשנים האחרונות בכל מה שנוגע ל-AirPods הובילה לכך שאוזניות ומוצרים חדשים כמו אייפדים מתעדכנים "במפתיע" באתר ללא כל הודעה מוקדמת.

עוד השערה שהועלתה היא כי אפל עשויה לנצל את וועידת המפתחים שתקיים ב-22 ביוני, במהלכה תציג את גרסת iOS14, ואולי גם את האוזניות החדשות. לראשונה מזה עשור, וועידת המפתחים תתקיים בצורה מקוונת לחלוטין, וייתכן כי תנצל את ההזדמנות להכריז עליהן. על פי השמועות, מחיר האוזניות יעמוד על 349 דולרים, ויגיע בכמה גרסאות: מעטפת עור יוקרתית, או מעטפת נושמת לפעילות ספורטיבית. את ריפוד האוזניות ניתן יהיה להחליף בצורה קלה הודות למגנטיים, ויגיעו עם מספר חיישנים שבין היתר יבחנו אם האוזניות מונחות היטב על הראש ועוד.

לפני שש שנים רכשה אפל את Beats בסכום של 3 מיליארד דולר. מאז החברה השיקה מספר מצומצם של אוזניות, כשהדגם האחרון הינו ה-PowerBeats, אוזניות ספורט אלחוטיות (True Wireless) שלא זכו להצלחה גדולה. היצע המוצרים של Beats והביקורות בעולם מראות כי אפל לקחה את Beats כפרויקט צד שהוזנח בשנים האחרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • AIRPODS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully