וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצה בטוחה והדרגתית: Bird משיקה פיצ'ר חדש

27.5.2020 / 11:01

חברת הקורקינטים השיתופיים, Bird, משיקה בישראל פיצ'ר חדש שיאפשר נסיעה בטוחה יותר: הפיצ'ר יאפשר האצה הדרגתית, וניתן יהיה להפעילו דרך האפליקציה. "אין עתיד להמשך השימוש ברכב הפרטי", הצהיר מנכ"ל החברה בישראל

bird one תל אביב - בירד. יח״צ,
האצה הדרגתית, עכשיו בישראל/יח״צ

לקראת החזרה לחיי שגרה: חברת Bird משיקה מצב מיוחד המאפשר האצה עדינה ובטוחה שתאפשר לרוכבי הקורקינטים החדשים והקיימים (שיבחרו בכך) להאיץ את המהירות בצורה הדרגתית עד למהירות המקסימלית של הקורקינט. על פי נתוני סקר שערכה החברה קרוב ל- 75% מרוכבי הקורקינטים השיתופיים מחפשים אחר אפשרות ללמוד איך לנסוע בצורה בטוחה יותר, בקצב שלהם. "עם החזרה לשגרה, אנו צופים עלייה משמעותית בביקושים לנסיעה בקורקינטים שיתופיים ומצפים לקהל רוכבים חדש עבורו אנו משיקים את הפיצ'ר החדש. פעילותנו עד כה בישראל מוכיחה כי אין עתיד להמשך השימוש ברכב הפרטי, ואנו מברכים על פעילותה של עיריית תל אביב בנושאים הללו", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל.

המצב המיוחד , "Warm-Up", מרכך אוטומטית את האצת הקורקינט, כך שיאפשר מעבר למהירות המקסימלית בצורה בטוחה והדרגתית. המצב יופעל על ידי לחיצה על הכפתור הייעודי שבאפליקציה וכן יכול להיות מופעל דרך הגדרות האפליקציה. פיתוח מצב ייעודי זה מושתת על מחויבות החברה לשיפור בטיחות אוכלוסיית הרוכבים, ומטרתו עידוד נסיעה בטוחה, בלחיצת כפתור. המצב החדש מושק בערים נבחרות ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל כבר היום, במקביל לפעילות אסטרטגית מול ראשי הקהילה בהן. עם חזרת השירות לשגרה, רוכבי הקורקינטים ברחבי העולם יוכלו להשתמש במצב ה- "Warm-Up" החדש כדי להתאים אישית את חווית הרכיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully