וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגת את השירות לתושבים: עיריית אשקלון משיקה שירות תמיכה בווידאו

כחלק מתכנית הדיגיטציה שמוביל אגף מערכות מידע וחדשנות בעירייה הטמיע האגף הפעלת שירות תמיכה בווידאו בסיוע חברת 'קרביין'. המערכת יעילה במיוחד בעת מתן תמיכה לאוכלוסיות מבוגרות ולבעלי מוגבלויות בכך שהיא מספקת תצפית חזותית נוחה ומהירה

Carbyne. יח״צ,
עיריית אשקלון משיקה שירות תמיכה בווידאו/יח״צ

עיריית אשקלון משדרגת את השירות לתושב: כחלק מתכנית הדיגיטציה שמוביל אגף מערכות מידע וחדשנות בעירייה הטמיע האגף הפעלת שירות תמיכה בווידאו בסיוע חברת 'קרביין' אשר תספק את הטכנולוגיה הייחודית. המערכת יעילה במיוחד בעת מתן תמיכה לאוכלוסיות מבוגרות ולבעלי מוגבלויות בכך שהיא מספקת תצפית חזותית נוחה ומהירה.

היתרון במתן שירותי תמיכה בווידאו היא היכולת של המוקדן לאמוד מרחוק את פרטי הפנייה ואף לפתור אותם ללא צורך בהמתנה להגעת נציג פרונטלי. בזכות פלטפורמה מתקדמת זו, צופים בעירייה כי יבוצע שיפור ניכר ביכולת לספק שירות לתושבי העיר וכן בהתאמת המענה העירוני לשירותים המסופקים בערים מרכזיות בארץ ובעולם. רועי דונסקוי, מנהל המכירות של קרביין בישראל ואירופה: "חברת קרביין מאוד גאה על שיתוף הפעולה עם עיריית אשקלון. הידיעה שלתושבי העיר תהיה גישה לטכנולוגיות מתקדמות דוגמת וידיאו וצ'אט מיידיים בעת יצירת קשר עם מוקד 106 תשפר באופן משמעותי את הדרכים בהן העיר תוכל לספק תמיכה בפרק זמן סביר".

אופן קבלת השירות מתבצע באמצעות המוקד העירוני 106. בעת קבלת שיחה, בסמכותו של המוקדן להפעיל שיקול דעת באם לקיים שיחת וידאו עם התושב. במידה והוחלט לבצע שיחה מסוג זה, יישלח מהמוקד לתושב קישור בהודעת סמס/באמצעות הוואטסאפ ובעת לחיצתו יביא לתחילת שיחה מצולמת ללא צורך באפליקציה, דבר שיקל בהכרח על אזרחים ותיקים. ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "אנחנו לוקחים את השירות לתושב כמה צעדים קדימה כחלק מהמדיניות הבלתי מתפשרת שלנו בתחום. במהלך תקופה ייחודית זו למדנו את החשיבות במתן מענה יעיל, מקצועי ומהיר גם מרחוק ואנו ממשיכים לפעול לרווחת התושבים ולעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המשפרות את היכולת שלנו לסייע להם גם מרחוק".

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully