וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שליטה דרך אפליקציה וטכנולוגיות מתקדמות: כך תבחרו את מאדה הקנאביס המושלם

יש לא מעט דרכים לצרוך קנאביס רפואי, אך נראה כי בשנה האחרונה הדרך הנוחה, המהירה והיעילה ביותר היא באמצעות מאדה. כעת המאדים הפכו לטכנולוגים מתמיד, עם שליטה דרך אפליקציה וטכנולוגיות מתקדמות למיצוי מרבי

יש לא מעט דרכים לצרוך קנאביס רפואי, אך נראה כי בשנה האחרונה הדרך הנוחה, המהירה והיעילה ביותר היא באמצעות מאדה. אידוי הפך להיות אחד מהאמצעים הפופולריים ביותר, כשבשוק ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים הפועלים על ידי טכנולוגיות שונות, נשלטים באמצעות אפליקציות, וכמובן טווח מחירים רחב במיוחד. היתרון הברור של אידוי בא לידי ביטוי בכך שניתן לצרוך קנאביס ללא שימוש בטבק או תחליפים אחרים. בניגוד למה שרבים חושבים, מכשירי אידוי לאו דווקא יקרים, ומחירם יכול להסתכם בכמה מאות שקלים בודדים. בשוק קיימים שני סוגים של מאדים: שולחני ונייד, שכצפוי, המאדה הנייד הפופולרי ביותר. באמצעות פלג פסטיג, מנכ"ל הידרושופ, הרשת הגדולה בישראל למכירת ציוד לגידול, אנו מביאים לכם את המדריך לרכישת מאדה

מהיר יותר אך פחות יעיל: תא חימום ישיר

הטכנולוגיה עובדת בדומה לתנור: הקנאביס בא במגע ישיר עם סליל חימום, כשלרוב הוא קרמי ומאפשר אידוי בטמפרטורות גבוהות שאף ניתנת לשליטה באמצעות הסמארטפון, מדובר בשיטת "קונדקשן". עוד ניתן לאדות את הקנאביס על שלל צורותיו: נוזלי או פרח. עם זאת, המכשירים נחשבים לאיכותיים פחות, כשהמיצוי אינו אחיד, מאחר והמגע של סליל החימום בא במגע ישיר עם חלק אחד של הקנאביס, כששאר הקנאביס לא נשרף בצורה מספיק יעילה או מיטבית. הטמפרטורות האופייניות נעות בין 121 מעלות ל-215 ומעלות, וברשימה ניתן למצוא מכשירים כמו DaVinci IQ שנמכר ב-1,099 שקלים, Pax2 שנמכר במחיר ממוצע של 749 שקלים.

pax 2. יח״צ,
מהיר יותר אך פחות יעיל: תא חימום ישיר/יח״צ

מיצוי מירבי וטעם שונה: חימום באמצעות אוויר

זוהי השיטה היעילה ויש מי שטוען גם הטובה ביותר. שיטת " קונבקשן", בעצם פועלת על ידי העברת אוויר חם דרך הפרח בזמן השאיפה. זמן החימום ארוך יותר בצורה משמעותית, אך ברגע שהמאדה מפסיק לעבוד, כך גם המיצוי. היתרון בניגוד לחימום במגע ישיר, הוא שמיצוי הקנאביס מתבצע בצורה איכותית יותר, וגם הטעם שמתקבל שונה ולא "שרוף". בניגוד להנחה הרווחת כי השיטה יקרה יותר, ניתן למצוא את ה-Vipi Pocket במחיר של 495 שקלים בלבד. עוד ברשימה ניתן למצוא מכשירים יקרים יותר כמו ה-Mighty שעולה מעל ל-1,400 שקלים. מדובר על המכשיר הנייד הראשון לאידוי קנאביס שיוצר לראשונה בתחילת שנות ה 2000, ושנים רבות היה לבדו בקטגוריה, אולם יש כיום מגוון רחב של מכשירי אידוי מודרניים המתעלים עליו

מאדה vipi pocket. יח״צ,
מיצוי מירבי וטעם שונה: חימום באמצעות אוויר/יח״צ

לשימוש ביתי בלבד: מאדה שולחני

הוא מתאים יותר לקשישים או חולים ספוניים שמתקשים לצרוך קנאביס בעישון או באמצעות מאדים אחרים. מדובר במכשיר שתופס נפח רב, הוא אינו נייד ודורש משטח ישר וייב ואף חיבור חשמל רציף. המכשיר נועד כדי לצורך את הקנאביס בצורה נקייה וללא טעם כמעט וכלל. המאדים הפופולריים ביותר הינם ה-Volcano וניתן למצוא שני דגמים, הראשון והבסיסי מאפשר שליטה אנלוגית במעלות, עם כפתור כיבוי והפעלה וכפתור נוסף לחיווי החימום. המאדה השני שעלותו כ-2,599 שקלים, והוא כולל צג דיגיטלי.

הטיפים שאתם חייבים לדעת לפני רכישת מאדה

  • שימוש במאדה חלש משמע חוסר מיצוי של החומר המוכנס אליו. המשמעות היא שמוצר בעייתי שלא ממקסם את החומר בתהליך האידוי למעשה יבזבז כסף ובעיקר חומר רפואי שמוגבל במיוחד, בכל סשן עישון ואף ייאלץ אתכם להשתמש ביותר חומר לשם השגת האפקט הרצוי. לכן, לפני שקונים מאדה מומלץ לבדוק ביקורות באינטרנט ולראות אילו מוצרים מקבלים תשבחות על איכותם ואילו לא.
  • סינון האדים חשוב גם כן. כל מי שהתנסה במאדים שונים ידע לספר על ההבדל בין שאכטה שנכנסת לגרון בצורה חלקה לבין כזו מחוספסת הגורמת לעתים לתחושה לא נעימה בגרון, צריבה ושיעולים. גם כאן מומלץ לבדוק את ההתייחסות לנושא בביקורות שניתן למצוא ברשת.
  • קלות השימוש היא פונקציה חשובה גם כן. מי רוצה היום להתעסק עם מכשירים מסובכים הדורשים שימוש מורכב? המאדים המודרניים הם יותר ויותר אינטואיטיביים ולמעשה נראים ומתנהגים כמו גאדג'ט. חלקם נראים כמו סוללה ניידת לסמארטפון, אחרים כמו נגן מוזיקה דיגיטלי. כמו רוב הגאדג'טים של ימינו, הם כוללים סוללה נטענת המתמלאת בעזרת חיבור USB. יש ביניהם כאלו (כמו ה-PAX 3) הניתנים לשליטה דרך אפליקציה תומכת, בה ניתן להגדיר את טמפרטורת האידוי - מה שהופך את ההתמצאות לאפילו יותר פשוטה.
  • עוד באותו נושא:
  • קנאביס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully