וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק זמני: ה-OnePlus 8 Pro נפרד מיכולות ראיית הרנטגן

31.5.2020 / 11:59

סמארטפון כזה עוד לא היה: ה-OnePlus 8 Pro הושק עם יכולות צילום מתקדמות. זמן קצר אחרי ההשקה, הרשת התמלאה בדיווחים כי הסמארטפון מסוגל לצלם מבעד לבגדים ולפלסטיקים שחורים. בעדכון תוכנה חדש, הסירה החברה את הפילטר השנוי במחלוקת

oneplus 8 pro. יח״צ,
נפרד מיכולות ראיית הרנטגן/יח״צ

הסמארטפון שרואה דרך בגדים: ה-OnePlus 8 Pro שהחל להמכר בישראל במהלך החודש, כולל מערך צילום מתקדם, וחיישני אינפרה - אדום. באמצעות פילטר מיוחד בשם "Photochrom", ניתן לקבל אפקט של ראיית רנטגן, כלומר ממש לראות מבעד לפלסטיקים שחורים ובמקרים מסויימים, גם מבעד לבגדים. אך כעת משתמשי הסמארטפון ברחבי העולם מדווחים כי העדכון האחרון ששוחרר לסמארטפון הסיר את הפילטר השנוי במחלוקת.

לא מדובר רק באפקט דיגיטלי, אלא בכזה שעושה שימוש בחומרה מיוחדת ובאמצעותו ניתן לראות מעבר לפלסטיקים בצבע שחור, ואפילו מעבר לבגדים. החיישנים מסוגלים לצלם אור שלא נראה לעין האנושית, וכך לקבל ראיית "רנטגן" אמיתית. תחילה הפיצ'ר נועד כדי ליצור תמונות "אומנותיות", אך מהר מאוד התגלה כי במקום תועלת, הוא מביא רק נזק.

החברה מסרה כי ב-10 במאי היא ביטלה את הפיצ'ר באופן זמני בגרסה הסינית של מערכת ההפעלה. עם זאת, לא ציינה כי גם הגרסה הגלובלית תקבל את העדכון. כעת, המשתמשים מדווחים כי העדכון שנועד רק למשתמשי סין, הגיע לכלל המכשירים, לרבות אלו שבישראל. מהחברה נמסר: "העדכון שוחרר למספר מצומצם של אנשים. הפילטר יחזור בעדכון הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • oneplus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully