וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר בשיתוף פעולה עם ער"ן: יסייעו במתן עזרה נפשית ברשת החברתית

בחיפוש מושגים הקשורים בהתאבדות או פגיעה עצמית בטוויטר, תוצאת החיפוש הראשונה תכלול הודעה המעודדת אותו לפנות לעזרה. " שיתוף הפעולה בין טוויטר לבין ער"ן הוא גלגל הצלה של ערבות הדדית", אמרה מד"ר שירי דניאלס, מנהלת מקצועית ארצית בער"ן

אפליקציית טוויטר. ShutterStock
טוויטר וער״ן יסייעו במתן עזרה נפשית ברשת החברתית/ShutterStock

החל מהיום (ראשון) בישראל, כשמשתמש טוויטר מחפש מושגים הקשורים בהתאבדות או פגיעה עצמית בטוויטר, תוצאת החיפוש הראשונה תכלול הודעה המעודדת אותו לפנות לעזרה. ההודעה שתופיע בראש תוצאות החיפוש תכלול את פרטי ההתקשרות עם ער"ן, עמותת עזרה ראשונה נפשית לאנשים במצוקה, המפעילה את הקו החם והסיוע המקוון הגדול בישראל. "רשתות חברתיות הן ערוץ חיוני בהגשת עזרה נפשית ראשונית בכלל, ובמניעת אובדנות בפרט. שיתוף הפעולה בין טוויטר לבין ער"ן הוא גלגל הצלה של ערבות הדדית, שיאפשר לנו לתת מענה קריטי בזמן אמת ולהציל חיים", אמרה ד"ר שירי דניאלס, מנהלת מקצועית ארצית, ער"ן.

ילווה פטרסון, מנהלת מדיניות ציבורית למדינות הנורדיות וישראל בטוויטר, אמרה: "הקהילה הפתוחה של טוויטר יכולה להוות מקור חשוב לתמיכה בזמן אמת עבור כל אחד ואחת המתמודדים עם מחשבות של פגיעה עצמית או התאבדות. מתן מענה לעזרה נפשית דורש שיתוף פעולה בין כל הגורמים האחראים, בין אם הם ציבוריים, פרטיים או מלכ"רים. בישראל, אחת הדרכים לעשות זאת היא דרך שיתוף הפעולה שלנו עם ער"ן המאפשר להציע הודעות ראשונות בתוצאות החיפוש, המעודדות אנשים במצוקה לפנות לעזרה".

לטוויטר טופס ייעודי המאפשר לדווח על אנשים המאיימים בהתאבדות או בפגיעה עצמית. צוות מיוחד בודק דיווחים אלו ומיד עם קבלתם, נמצא בקשר ישיר על מנת לתת לאדם המדובר לדעת שמישהו שדואג לו זיהה שיש אפשרות שהוא בסכנה. טוויטר תפנה לשירותים מקוונים או לקו חם ותעודד את אותו אדם לבקש עזרה. בנוסף, טוויטר משתפת מידע דרך מרכז הסיוע הפועל הן עבור אנשים שאולי חושבים על התאבדות ופגיעה עצמית, והן עבור אנשים הדואגים לאחרים בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully