וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: התמונה שעשויה להרוס את הסמארטפון שלכם

2.6.2020 / 15:41

משתמשי אנדרואיד? היזהרו מהתמונה שעשויה לתקוע את הסמארטפון. משתמש בעולם מדווח על תמונה חדשה שרצה ברשתות חברתיות, ואם מגדירים אותה כרקע לדף הבית, הסמארטפון עשוי להיתקע לחלוטין. היזהרו מהתמונה הבאה

התמונה שעשויה לשבש לכם את הסמארטפון: המדליף "Ice Universe", גילה כי תמונת רקע למסך האנדרואיד, עשויה לגרום לסמארטפון להיתקע, לקרוס ולהיות בלופ אינסופי שמדליק ומכבה את הסמארטפון שוב ושוב, ולא מאפשר לעבור את מסך הנעילה. על פי הדיווחים, נראה כי רוב הסמארטפונים שנפגעים הם של סמסונג, ואפילו מכשירי ה-Pixel של גוגל. הפתרון היחיד שזמין כרגע, הוא לאפס את הסמארטפון לגמרי ולאבד את כל הנתונים.

בבדיקה מעמיקה, התברר כי הסמארטפונים לא מסוגלים להציג את כל מרחב הצבעים שבתמונה. הסמארטפון משתמש בפרופיל צבעים שנקרא "sRGB", מאחר והתמונה משתמשת בטווח צבעים של RGB, גרסת האנדרואיד 10 לא יודעת להמיר את פרופיל הצבעים, ולכן הסמארטפון נתקע.

מסתבר כי ב-2018 דווח על בעיה דומה, אך מפתחי גוגל אמרו כי הם לא הצליחו לשחזר את האפקט וסגרו את התלונה. על פי נתונים שהגיעו מ-Ice Universe שדיווח על התקלה, סמסונג קיבלה משוב על הבאג כבר באמצע מאי, והיא פתרה את הבעיה. "רק המתינו לעדכון למערכת ההפעלה, ואל תיקחו את הסיכון", הוא צייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully